Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö /käytitkö stimuja?

Vierailija
25.04.2025 |

Yliopistossa jotkut asiat on vain opittava. Jotkut käyttävät niitä myös työelämässä työn vaativuuden takia, tuntevat olevansa pakotettuja käyttämään aineita. Käytätkö sinä?

Asia tuli mieleeni kun luin ylen sivuilta Saarikiven kolumnin: https://yle.fi/a/74-20157614

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, käytän Pepsi Maxia, kahvia ja aivojani.

Vierailija
2/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, en tosin opiskelun tai työn takia vaan viihteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin opiskeluaikana jo 20v sitten. Ketamiini on hyvä, joskin joillekin tuli harhoja, mitään LSD:tä en käyttänyt, vaikka sitäkin tarjottiin. Taikasienistähän puhuttiin yleisestikin, mutta ne aiheuttivat minulla levottomuutta, saatoin huutaa käsittämättömiä asioita kesken luennon.

Käytin 3 vuotta yliopistoaikana nimenomaan opiskelussa, tentteihin valmistautuessa. Viihdekäytössä vain kerran, ei ollut kokemus jota pitäisi toistaa. Hyvin olen pärjännyt ilmankin jo 15 vuotta.

Vierailija
4/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarvinnut, olen vain lukenut tenttiin. Ei se nyt niin ylimaallisen vaikeaa ole.

5/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia olen alkanut keitellä tämän vuoden puolella ensimmäistä kertaa. Ei kuulemma aina ole ollut näin kallista? Saako tätä edullisemmin joltain hämyiseltä Virossa ramppaavalta sedältä hihattomassa t-paidassa, niin kuin sain aikoinaan alaikäisenä tupakit?

Vierailija
6/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin opiskeluaikana jo 20v sitten. Ketamiini on hyvä, joskin joillekin tuli harhoja, mitään LSD:tä en käyttänyt, vaikka sitäkin tarjottiin. Taikasienistähän puhuttiin yleisestikin, mutta ne aiheuttivat minulla levottomuutta, saatoin huutaa käsittämättömiä asioita kesken luennon.

Käytin 3 vuotta yliopistoaikana nimenomaan opiskelussa, tentteihin valmistautuessa. Viihdekäytössä vain kerran, ei ollut kokemus jota pitäisi toistaa. Hyvin olen pärjännyt ilmankin jo 15 vuotta.

Ketamiini ja psykedeelit ei ole stimulantteja.