Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö /käytitkö stimuja?

Vierailija
25.04.2025 |

Yliopistossa jotkut asiat on vain opittava. Jotkut käyttävät niitä myös työelämässä työn vaativuuden takia, tuntevat olevansa pakotettuja käyttämään aineita. Käytätkö sinä?

Asia tuli mieleeni kun luin ylen sivuilta Saarikiven kolumnin: https://yle.fi/a/74-20157614

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, käytän Pepsi Maxia, kahvia ja aivojani.

Vierailija
2/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, en tosin opiskelun tai työn takia vaan viihteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin opiskeluaikana jo 20v sitten. Ketamiini on hyvä, joskin joillekin tuli harhoja, mitään LSD:tä en käyttänyt, vaikka sitäkin tarjottiin. Taikasienistähän puhuttiin yleisestikin, mutta ne aiheuttivat minulla levottomuutta, saatoin huutaa käsittämättömiä asioita kesken luennon.

Käytin 3 vuotta yliopistoaikana nimenomaan opiskelussa, tentteihin valmistautuessa. Viihdekäytössä vain kerran, ei ollut kokemus jota pitäisi toistaa. Hyvin olen pärjännyt ilmankin jo 15 vuotta.

Vierailija
4/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarvinnut, olen vain lukenut tenttiin. Ei se nyt niin ylimaallisen vaikeaa ole.

5/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia olen alkanut keitellä tämän vuoden puolella ensimmäistä kertaa. Ei kuulemma aina ole ollut näin kallista? Saako tätä edullisemmin joltain hämyiseltä Virossa ramppaavalta sedältä hihattomassa t-paidassa, niin kuin sain aikoinaan alaikäisenä tupakit?

Vierailija
6/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin opiskeluaikana jo 20v sitten. Ketamiini on hyvä, joskin joillekin tuli harhoja, mitään LSD:tä en käyttänyt, vaikka sitäkin tarjottiin. Taikasienistähän puhuttiin yleisestikin, mutta ne aiheuttivat minulla levottomuutta, saatoin huutaa käsittämättömiä asioita kesken luennon.

Käytin 3 vuotta yliopistoaikana nimenomaan opiskelussa, tentteihin valmistautuessa. Viihdekäytössä vain kerran, ei ollut kokemus jota pitäisi toistaa. Hyvin olen pärjännyt ilmankin jo 15 vuotta.

Ketamiini ja psykedeelit ei ole stimulantteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä