Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanut näkyä maskeja taas ihmisillä

Vierailija
25.04.2025 |

Jokin uusi suositus, vai jotain uutta epidemiaa pukkaa??

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskit nyt pois jo myös kaupoista !!!!!!!! Niitä ei enää tarvita, ei edes, vaik olis joku NS allergia............tai vastaava.........niitä käyttävät vain tyhmät ja narsisti, jos joku edes kerran aivastaa, yskäisee yms !!!!! Hänen lähellään siis. Esim mun kohdal tää yskiminen o ollu jo monta kymment vuotta !!! Monta vuotta ENNEN mitään kotonaan yms !!!!! Enkä käytä maskia. En oo typerä. 

Aijaa no sä varmaan sitten tiedät paremmin kuin kouluja käynyt lääkäri? Kuka sinä olet sanomaan kenenkään ihmisen lääkinnällisen laitteen tarpeellisuudesta?.

Menisit lääkärin sinun yskän takia, sehän voi olla vaikka tuberkuloosin jälkitila tai keuhkosyöpä tai astma. 

Voisitko olla sitten yskimättä julkisilla paikoilla ettet levitä tautejasi niille, jotka yrittävät pysyä terveenä ja hengissä. Voit silti levittää influenssaa  ja koronaa jo itämisaika vaiheessa, kun sinulla yskä olet todennäköisesti super levittäjä.

Sä oot varmaan se tyyppi kaupassa joka puristelee ne kaikki mandariinit tohjoksi yskien ja rykien ja yksit niihin kaappeihin ja pullat on sun keuhko räkä mällin peitossa.

Tuollaisille yskiöille pitäisi liimata maski naamaan julkisilla paikoilla. 

Vierailija
42/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani käy sytostaateisaa.  Kyllä hän pitää maslia esim.kaupoissa ja vaimonsa myös ettei hänkään toisi kotiin ihmisten ysköksiä.

Jotkut pitävät katupölyn ja siitepölyn takia

Ja poikasi sai syövän otettuaan k.piikin!

Häpeä!!

T. Eri

Koronarokotteet tuhoavat jopa 95% elimistön DNA-korjausmekaniikasta, joka aiheuttaa ns. turbosyöpiä. Näitähän uutisoidaan jatkuvasti lehdissä, syistä ei vaan kerrota.

Korona virus voi myös aiheuttaa syöpää ja monet muut virukset ja kemikaalit ja tupakka ja alkoholi ja punainen liha.. 

Silti te piikki propaganda urpot huudatte kovaan ääneen kuinka piikki aiheuttaa syöpää samalla kun vedätte itse ketjussa röökiä ja kaljaa ja makkaraa suoraan paketista ja tilaatte temusta vähän ikuisuus kemikaaleilla pilattuja vaatteita..

Just just. Mikä v#ittu on turbo syöpä? T lääketiedettä oikeasti opiskeleva..

Voi miten söpöä kun nää urpot selittää aina jotain muka tieteellistä ja sitten ne on vaan ne opetellut ulkoa muttei ymmärrä itse edes miten rokotteet toimii perustasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näette nämä anti vaccer urpot vs lääkäri 

Vierailija
44/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden sisään olen sairastanut kahdesti influenssaan. Jännä juttu, että silloin muutama vuosi takaperin en sairastanut influenssaan, enkä koronaan, en edes flunssaan, koska käytettiin maskeja. 

Vierailija
45/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän anteeksi jos maskini niin suunnattomasti muita arsyttää. Olen hyvin pahasti infektio potilas ja aion kyllä suojalla itseäni. Aivan yhdentekevää minulle ymmärtämättömien ihmisten pitkät ja ivalliset katseet. Asioita ei ymmärrä ennenkö ne itse henkilökohtaisesti kokee. Mutta arvostelemaan ja luulemaan kyllä kyken3e vaikka mitä.

Annamme anteeksi kaikille tyhmille jotka eivät osaa lukea pakkauksesta, jossa lukee että "eivät suojaa viruksilta". Eihän tyhmille voi olla vihainen.

Eli et tiedä, että osa maskeista suojaa viruksilta, ja tulit silti pätemään, ja haukut muita tyhmiksi?

Jos maskit suojaa esim Ebola virukselta niin miksi sairaanhoitohenkilöstö pukee ylleen ilmaa läpäisemättömän suojapuvun ja erillisen hengityslaitteiston?

Maski suojaa bakteereilta. Ei viruksilta.

Vierailija
46/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei ole moista ilmiötä näkynyt. Mutta moni allergikko ja astmaatikko keksi k-aikaan kuinka maskista on hyötyä näin katu- ja siitepöly aikana.

Minä asun Helsingissä ja päivittäin näen maskinaamoja.

Vierailija
47/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihmetyttänyt.  Katupölyä ja siitepölyjä arvellut syyksi. Ei mitään erikoista. Sekä ehkä joskus vain huomaavaisuutta muita kohtaan pisaratarttuvaa tautia sairastaessa.

Vierailija
48/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrkkypiikkitrolli taas häärää, kun kyse on siitä että maskia monikin käyttää katu-ja siitepölyn takia. Minäkin, kun kävin harjaamassa portilla harjakoneen jättämät hiekat, myös puuliiterin siivouksessa sekä ulkovarastoissa touhutessa keväällä käytän aina maskia, jo ennen koronaakin. Tai sitten raitisilmanaamaria mikäli pidempään jotain touhuilen.

Mutta myrkkypiikkitrollille se on kauhistus, miksi...mitä se pelkää

Vierailija
49/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän anteeksi jos maskini niin suunnattomasti muita arsyttää. Olen hyvin pahasti infektio potilas ja aion kyllä suojalla itseäni. Aivan yhdentekevää minulle ymmärtämättömien ihmisten pitkät ja ivalliset katseet. Asioita ei ymmärrä ennenkö ne itse henkilökohtaisesti kokee. Mutta arvostelemaan ja luulemaan kyllä kyken3e vaikka mitä.

Annamme anteeksi kaikille tyhmille jotka eivät osaa lukea pakkauksesta, jossa lukee että "eivät suojaa viruksilta". Eihän tyhmille voi olla vihainen.

Eli et tiedä, että osa maskeista suojaa viruksilta, ja tulit silti pätemään, ja haukut muita tyhmiksi?

Jos maskit suojaa esim Ebola virukselta niin miksi sairaanhoitohenkilöstö pukee ylleen ilmaa läpäisemättömän suojapuvun ja erillisen hengityslai

AHA. Minä käytän hiekkäpölyä vastaan keväällä, ei tullut mieleenkään mitkään ebolat tai virukset joita toki saattaa hiekkapölyssäkin olla, hyvä kun muistutit

Vierailija
50/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myrkkypiikkitrolli taas häärää, kun kyse on siitä että maskia monikin käyttää katu-ja siitepölyn takia. Minäkin, kun kävin harjaamassa portilla harjakoneen jättämät hiekat, myös puuliiterin siivouksessa sekä ulkovarastoissa touhutessa keväällä käytän aina maskia, jo ennen koronaakin. Tai sitten raitisilmanaamaria mikäli pidempään jotain touhuilen.

Tämä on tullut useammin kuin kerran mieleen mullakin, jokin näitä myrkkypiikin huutajia pelottaa koko ajan, kun ulisevat asiasta valheineen jatkuvasti.

Vierailija
51/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tullut useammin kuin kerran mieleen mullakin, jokin näitä myrkkypiikin huutajia pelottaa koko ajan, kun ulisevat asiasta valheineen jatkuvasti.

Nehän pelkää niin suunnattomasti, siksi syövät koko ajan eri poppakonsti-lääkkeitä.  Enemmän ei voisi ihmiset elämää ja kuolemaa pelätä he.  Joillain liittyy vahva ortoreksia asiaan , osa on sitten niin henkistyneitä valon lapsia.  Noh, kukin tavallaan, somessa näkyvät eivät ole työelämässä.

Vierailija
52/52 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolen vuoden sisään olen sairastanut kahdesti influenssaan. Jännä juttu, että silloin muutama vuosi takaperin en sairastanut influenssaan, enkä koronaan, en edes flunssaan, koska käytettiin maskeja. 

Ei se mikään jännä juttu ole, koronapiikit vain aiheuttavat immuunikadon, eli VAIDS:n, josta syystä rokotetut ovat vähän väliä sairaana.

Olen ollut sairaana viimeksi 2016.  Kuusi.

Työssäkäyvät tietysti saavat helpommin tartuntoja.  Emme me, sinä ja minä, jotka istumme työelämän ulkopuolella kotona.

Niin, ja heti aloit sairastelemaan kun otit koronapiikit.

Mistä sinä tiedät missä minä istun.

Rokotukset 2021 alkoivat .  Vuosi 2016 oli viisi vuotta aikaisemmin.  Puoliso äkkikuoli 2015.  65 v.   Rokotusten syy sekin?  Tiedän ettet ole työelämässä, et olisi noin pakokauhuinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi