Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden on vaikea sietää muiden ihmisten takertuvuutta ja tarvitsevuutta?

Vierailija
24.04.2025 |

Ärsyttää, kun koko ajan on joku vaatimassa jotain. Töiden jälkeen en jaksa muiden ihmisten seuraa yhtään. 

Tämä on varmaan se syy, miksi en ole tehnyt lapsia. En vain jaksaisi sitä että joku olisi minussa kiinni 24/7. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on varmaan se syy, miksi en ole tehnyt lapsia. En vain jaksaisi sitä että joku olisi minussa kiinni 24/7."

Pisteet sinulle itsetuntemuksesta!

Vierailija
2/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama syy, miksi en tehnyt lapsia! Ja mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä vähemmän näköjään kaipaan seuraa..

Kaverilla ex, joka tarvitsi apua ihan perus elämiseen.. Siis esim. laskujen maksaminen, junalippujen osto ym. Hyvä, ettei enää töistäänkin soittanut apua! Heillä ei ollut lapsia eikä mitään muuta syytä pitää yhteyttä kuin tuon exän avuttomuus. Ihan aikuinen ihminen on. Lopulta meni välit, kun toista vuotta soitteli vähintään viikoittain ja uusi kumppanikaan ei enää jaksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen allerginen sellaiselle kaveritakertuvuudelle. Joka paikkaan pitäisi mennä yhdessä, eikä ystävä voi mitenkään ymmärtää että mä voin suorittaa asioita ihan yksinkin. Jos vaikka kerron käyneeni elokuvissa tai jollain keikalla yksin, sitä jotenkin ihmetellään ja paheksutaan. 

Mä tykkään, että on ihmisiä joille voi puhua jos haluaa. En tykkää olla vastuussa jonkun muun viihdyttämisestä ja seuralaisena olemisesta.

Lapsia minulla on kolme, ja onnekseni he pienenä takertuivat yhtälailla tai enemmänkin isäänsä, kuin minuunkin, ettei ne sillain rasite ollut. 

Vierailija
4/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei omat lapset haittaa mutta takertuvat aikuiset ovat horroria. Kuljetaan perässä sepostamassa omia asioita, odotetaan jatkuvasti jotain tukea ja olkapäätä. Henkinen roikkuminen on kauheinta! Tuntuu ettei saa aina edes henkeä ja nousee itselle vieras raivo jos toinen ei tajua lopettaa vihjeistä.

Vierailija
5/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ymmärrä miksi jotkut on niin kiinnostuneita ihmisen sex-suuntautumisesta? Mikä siinä oikein kiinnostaa??

Vierailija
6/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ajoittain vaikeuksia noissa asioissa. Ajattelen, että olen jäänyt lapsena usein yksin ongelmien kanssa, minua ei ole kuunneltu ja olen kehittänyt yksin pärjäämisestä suojakuoren. Toisten tarvitsevuus koskettaa tätä traumaani ja minun on ajoittain vaikeaa kestää sitä, vaikka olen pohtinut asiaa paljon ja yritän kehittyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi