HS: Ilmari Nurminen sulki kaksi puoluetta pormestarineuvottelujen ulkopuolelle heti kättelyssä
Tampereen tuleva pormestari Nurminen (sd.) sulki neuvotteluista saman tien persut ja kristilliset ulos, koska ne eivät osaa käyttäytyä. Hyvä. Harmi kun Kokoomus on vielä mukana, sekin pitäisi eristää kokonaan sinne noiden edellä mainittujen seuraan.
Kommentit (424)
Inhoan wokea.
Jopa siinä, miten kaupunkia johdetaan ja kaupungin asioita edistetään yhdessä on kyse sukupuolesta.
Lopen väsynyt tähän tuuttaamiseen ja katsantokantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla meedio tietääkseen, että Ilmarin kausi tulee olemaan pelkkää sukupuoli-ideologian parissa näpertelyä ja velkaa.
Onneksi en asu enää Tampereella.
Tästä se alkaa!
-Tampereen valtuusto näytti Pride-ratikalle vihreää valoa
Pride-ratikan kustannusten arvioidaan olevan noin 20000-30000 euroa. Rahaa on!
Priorisointi kohdillaan. 🤮
Tätä mä en tajua. Kaikesta tehdään yhden vähemmistön asia. Sanojaa mun sanoneen, että tämä kääntyy vielä sukupuolivähemmistöt itseään vastaan, että ei edes kaupungin asioista voi päättää ilman tätä eetosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen jälleen kerran näitä kommentteja. Joku huutaa että persu sitä persu tätä mutta mitä viitteitä hänellä on näiden persujen olemassaolosta? Onko jälleen kerran niin, että kaikki muut paitsi kyseinen kommentoija ovat persuja?
Juu, ymmärrät oikein, kaikki häirikkö kommentit on vuoren varmasti persuja. Kaikki muu, kuin oma mielipide on persu.
Yhdenvertaisuus asiat oli kynnyskysymys.
Kaupunginjohtamisessa on niin monta osa-aluetta, että aika naurettavaa nostaa tämä esiin.
Eli jos et ajattele niinkuin hän, et ole tervetullut yhteisistä asioista päättämään. Vaaditaan samoja arvoja.
Kristittynä olen ollut kaikilla työpaikoilla vähemmistöä ja opetellut toiminaan eri tavalla ajattelevien kansa, miten tehdään yhteistyötä ja ajetaan yhteistä asiaa, vaikka on eri ajatukset ja arvot. Ei nämä ole este jos tahtotilaa on! Nyt ei selkeästi ole