Karma on se mikä iskee vanhana, kun kostaja tajuaa viettäneensä 75% elämästään suunnitellen ja toteuttaen kostotoimenpiteitään eri ihmisille - kun olisi voinut viettää senkin ajan läheisten ja ystäviensä kanssa.
Kommentit (7)
machiavelli voi sitten raihnaisena kiikkustuolissaan mietiskellä tyhjänpäiväisiä juoniaan.
stalkkeri voi miettiä, miten paljon sai kerättyä tyhjänpäiväistä "tietoa" ihmisistä, jotka eivät edes kunnioita hänen muistoaan.
nettipsykopaatti voi kerätä kaikkien trollinimimerkkiensä kirjoitukset yksien kansien väliin.
täyttä elämää, dark triadissa?
Karma on sitä ettet itse tee mitään ja pahoille ihmisille tapahtuu huonoa.
Mä jouduin perumaan yhdet treffit, joita odotin paljon koska exä tuli ovelle rukoilemaan takaisin enkä kehdannut jättää sitä kadulle, treffikumppani ei uskonut tätä ja ei tavattu.
Nyt odotin uusia treffejä uuden ihmisen kanssa ja oli vahva kemia ja sitten yhtäkkiä sanoi, ettei voikkaan tavata huomenna ja vakuutteli että haluaa kyllä tavata, mutta toisena päivänä, koska on joku saunailta 😂 Ja vielä sanoi, ettei halua riskeerata näitä juhlia ja että tässä kohtaa juhlat tärkeämmät. Olin että wtf. Sitten tältä tuli pitkiä ääniviestejä vielä tämän jälkeenkin ja sitten 20 min päästä, kun perui tapaamisen kysyi voisimmeko sittenkin nähdä sinä päivänä kun sovittiin. Huh. Tuli tosi pettynyt olo tosta veivaamisesta ja jotenkin jopa ällöttävä, todennäköisesti 20 min sisällä kiinnostavampi treffiehdokas perui ja pudotti tasonsa minuun 😂😂😂 Kiitin ja kerroin nöyrästi, että olin oikeasti tosi kiinnostunut, mutta toi selitys ja yhtäkkinen että voidaan sitten tavata on outoa. Olin siis tosi kiinnostunut hänestä, ihan tirautin pienen kyyneleenkin ennen blokkaamista. Varmaan karma kosti, kun peruin nuo treffit tuo yhden kanssa, koska sain tasan saman vastauksen tältä aiemmalta treffikumppaniltani (olin kyllä itsekin hänestä tosi kiinnostunut)..
No, kohtalo ei anna minun treffailla. Ja näillä kokemuksilla ehkä ihan hyvä. Laitoin deittiapin kiinni.
Eikö muka?