Äitini, joka on jo iäkäs, laittaa viestin perään aina jonkin emojin joka ikiseen lauseeseen.
Kommentit (53)
Mä en ole tuo äiti, mutta kerran laitoin yhden emojin, jäi siihen enkä muista ottaa poiskaan. Se on sitten sopivissa ja sopimattomissa viesteissä. Olisiko tuollainen tapaus iäkkäällä jolle nuo ei ole niin tärkeitä.
Mun vanha äiti on vielä hullumpi, jokaisen pilkun jälkeen tulee joku emoji.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanha äiti on vielä hullumpi, jokaisen pilkun jälkeen tulee joku emoji.
Vakava pakko-oireinen häiriö.
Ja sä oot joku 5-kymppinen ja haukut edelleen äitiäsi kuin pahainen teini?
Vain yhden emojin?
T. kohtalotoveri
Vierailija kirjoitti:
Sisimmässään hän on yhä kuin nuori tyttö.
Niin juuri ap, älä ite oo tollanen tylsä kalkkis.
18 til I die! Woohooo!!!
Eipä ole omena kauas puusta pudonnut.
Minun hermoille käy, kun avaan av-palstan mihin aikaan tahansa, vaikka keskellä yötä, niin eikö siellä joku aina valita vanhemmistaan tai anopistaan. Ottaa niin päähän! Kasvakaa aikuiseksi! Jos häiritsee, estä ihmeellä äitisi numero.
Jos hän tykkää laittaa kuvia ja hymiöitä. Nauttii siitä ja iloitsee. Kun kerrankin saa. Jos se tuntuu kuin tarrojen liimaamiselta. Riippuu tietysti mitä hymiöitä. Ehkä liika on tietysti liikaa.
Mitä tarkoitat "iäkäs". Onko äiti jo kolmiviis vai nelikymppunen? Ap. kuulostaa meidän 14v teiniltä, joka jaksaaaa kaikesta valittaaaa ja on niin helv. noloa. Kasva jo isoksi. Ei vain jaksa.
Veetikö se taas siellä? Nyt tekemään läksyt!
Isäni hemmottelee äitiäni, ja ehkä siksi hän vaikuttaa lapselta. Hän tosiaan tykkää pakottaa meidät tekemään asioita tahtonsa mukaan, mutta unohtaa usein ottaa päivittäiset lisäravinteet, ehkä hänellä on myös muistiongelmia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla kovin koulutettu.
Iäkäs tätini lisää emojeita. Hän on eritysopettaja, terveydenhoitaja ja psykologi.
Mikä sinun koulutuksesi on?
Vierailija kirjoitti:
En ole, olen 21- vuotias. Äiti on 45 -vuotias.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulee se hetki kun häntä ei ole ja katselet niitä viestejä haikeana.
Älä ärsyynny turhasta.
Ihana äiti sinulla
Jep. Paras ihana Äiti. Äiti jota vielä itkien ikävöit. . . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
45-vuotias iäkäs? Siis mitä? Useimmat mieltävät iäkkääksi henkilöksi n.70 ikävuodesta alkaen. Tai 80. Huomaa kyllä, että olet nuori.
No ollaan me iäkkäitä.
T. 45 - vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli ihan lapsi vielä.
Ap on tiukkapipo. Emojit on tehty käytettäviski. Vai miksi luulet että nitä on olemassa 🤭
Anna hänen laittaa, mitä väliä :)
Varhainen muistisairauden oire ?