Äitini, joka on jo iäkäs, laittaa viestin perään aina jonkin emojin joka ikiseen lauseeseen.
Kommentit (53)
Sisimmässään hän on yhä kuin nuori tyttö.
Tulee se hetki kun häntä ei ole ja katselet niitä viestejä haikeana.
Älä ärsyynny turhasta.
Ihana äiti sinulla
Tulet joskus ikävöimään äitisi viestejä.
Äiti on varmaan oppinut sen tyttärentyttäreltään.
Niin teki minunkin, ja lähetteli giffejä kun löysi mielestään kivoja (ja niitä riitti).
Kuoli noin vuosi sitten ja nyt kaipaan noita aikoja ja sitä kun puhelin pipitti ja äiti oli laittanut viestin ja emojin tai giffin.
Mun yhdeksänkymppinen mummi laittaa whatsapp-viestin perään aina kasan emojeja, enkä ymmärrä, miten ne liittyvät hänen viestiinsä. Kaiketi hän vain näppäilee randomisti emojeja.
jokaisen lauseen perään, onko tämä pakkoneuroosi?
Minä! Ilman emojia lause on vain puolikas. Tyttäreni naljailee aiheesta, mutta minä en muutu. Joskus olen kuullut hymiöni olleen passiivis-aggressiivinen. En vieläkään tajua miksi.
Hän laittaa enemmän emojeita kuin tyttäreni
Nuoret tytöt taas käyttävät joko muutamaa yksinkertaista sanaa tai pitkää riviä emojeita.
Tällainen tyyli, jossa jokaisen pitkän lauseen jälkeen on vain yksi emoji, on todella omalaatuinen.
Isä ei osaa näyttää/kertoa tunteitaan ääneen (syntynyt 50-luvulla) joten hän käyttää noita emojia (sydämet, nauru ja itku). Ihania viestejä. Ja minkä olen huomannut, lastenlapset lähettävät myös ukilleen emoji-viestejä. No, jokainen tyylillään, vai onko AP näitä, mille emojit tarkoittaa ihan "jotain muuta"?
Mun äiti laittaa lauseiden perään kasan pilkkuja,,,,
Vierailija kirjoitti:
Mun yhdeksänkymppinen mummi laittaa whatsapp-viestin perään aina kasan emojeja, enkä ymmärrä, miten ne liittyvät hänen viestiinsä. Kaiketi hän vain näppäilee randomisti emojeja.
Se on vaan hauskaa laittaa niitä 👅🤭
Mun äitini, 78, ei ole suostunut siirtymään älypuhelinaikaan eikä osaa lähettää tekstiviestiä älyttömällä Nokiallaan. On raskasta. Nykyään käyttää sentään Googlea, Youtubea ja hoitaa pankkiasiansa. Sähköpostia ei ole, tietenkään, emmääsellasta, emmää, emmää.
MUMMO KUVITTELEE OLEVANSA KARTALLA VAIKKA TÄYSIN PIHALLA HETKI VAIN ON SULJETULLA. ON KUIN TAMMELAN DEMARI EHDOKKAAT EMPÄ HEITÄ ÄÄNESTÄNYT.
Ei taida olla kovin koulutettu.