Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella moni suomalainen kärsii huonoa omatuntoa työttömyydestään ihan turhaan. Kotiin saa jäädä, kun on huono ja osaamaton hallitus <3

Vierailija
24.04.2025 |

On hallituksen tehtävä järjestää olosuhteet, että yrityksillä ja ihmisillä on mahdollisuus menestyä. Tämä sysimusta oikeistolainen hallitus ei ole tehnyt mitään kunnon toimia työllisyyden parantamiseksi. Ovat vain aiheuttaneet työttömyyttä, konkursseja ja pahaa oloa ihmisille. Sinun ei tarvitse murehtia omaa työttömyyttäsi, se ei ole sinun syy. Saat jäädä kotiin ja parantaa haavojasi, se on sinun tärkein tehtäväsi. Tämä demoninen oikeistohallitus korvataan pian vasemmistolaisella hallituksella ja ihmisillä on taas toivoa <3 Kuolema oikeistolaisille <3

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hallitus on syypää ihmisten laiskuuteen.

Ainakin puolustushalukkuuteen se tulee olemaan, jos syttyy tarve puolustaa maata.

Valitettavasti tykinruualta sitä ei kysytä. En silti usko, että armeijan käynyt ei lähtisi maataan puolustamaan. On tämä maa niinpaljon muutakin kuin tuo vallassa ol(sensuroitu).

Sulta ei kysytä tai kysytty.

Reservistä erotaan tälläkin hetkellä hurjaa vauhtia.

En sanonutkaan, että minulta kysyttäisi. Mielipidepalstojen tämä on.  Mutta tietänet, että ei kysytä sitten teiltäkään. 

Vierailija
42/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko minäkin asianajajana jäädä kotiin ja lopettaa työt? Jätän sitten vaan maksamatta korkeat alvit ja tuloveron. Eikö se maksamatta jäävä määrä jää sitten omalta osaltaan pois siitä potista, mistä ne tuet maksetaan?

Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

asianajaja

Melko outoa ulosantia asianajajalta.

Mietin vaan sitä, että jos me kaikki työssäkävijät jäädään loikoilemaan, niin miten sitten eletään ? Millä rahoilla? 

Asianajaja 

Ihan sama, Suomi on vapaa maa toistaiseksi. Sillä välin kun sä painat duunia, niin meikä lepää ja nostaa rautaa autotallissa. Hakkaan säkkii, pieren, lepään, nostan rautaa, pieren ja juoksen pururadoilla sit taas pieren ja lepään.

Pidän itteäni kunnossa, jos tulee kärhämää. Tällä näkymällä on sormi eroa reservistä näppäimellä. Painan sitä aika pian jos tunnelma ei parane. Reeniä en lopeta, mutta sen jälkeen puolustan vain itteeni, en sua muita. Se on mulle ihan sama jos haluat lopettaa kultalusikka turvatyöpaikkahommas ja alkaa työttömäksi. Ihan sama pyyhi kyynelees kauluksiis. Sullahan on ne kaulukset sitä varten.

Suomi on vapaa maa. Sä ilmeisesti haluat tänne neuvostoliiton? Kyllä sun kelpaa duunailla, kun saat leveää veronmaksajien rahaa suoraan hunajana suuhus. Sun takia tällä maalla on velkaa. Sun ja monien muiden jotka syö suoraan veronmaksajien käsistä rahat.

Kyllä sun kelpaa. Sinuna pitäisin pään kiinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko minäkin asianajajana jäädä kotiin ja lopettaa työt? Jätän sitten vaan maksamatta korkeat alvit ja tuloveron. Eikö se maksamatta jäävä määrä jää sitten omalta osaltaan pois siitä potista, mistä ne tuet maksetaan?

asianajaja

Kun me astellaan kehään, niin ihan ihmisinä kohdataan toisemme. Siinä edessä et ole mikään asianajaja tai sellainen ei tule sun hautakiveäs koristamaan, että tässä lepää asianajaja tai mikä tahansa paskantoimittaja.

Alappa vähän äkkiä kohtaamaan ihmiset ihmisinä ja muista sinäkin että olet vain ihminen, etkä mikään ansianajaja.

Piti vähän näpäyttää ja sanoa kaapin paikka tähän väliin. Se on tässä maassa miehen velvollisuus viheltää peli poikki ja sanoa totuuksia pöydän toiseen päätyyn, vähän äkkiä.

Asia on tältä erää selvä.

Köyhä ja kateellinen ruikuttaa. Hienoa, että joku on asianajaja. Kun sinut siirretään julkisella puolella saattohoitoon syövän takia, asianajaja elää vielä vuosia haettuaan lääkkeet Saksasta. Siinä on ansaittu palkinto siitä, että viitsi opiskella niin paljon, ja tehdä todella vaativaa työtä. Se ero teidän hautapaikoissa on.

Vierailija
44/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvalloissa taas valtio ei sekaannu ollenkaan ihmisten elämään. Tällöin heidän perseily ei vaikuta yhtä paljon amerikkalaisten elämään, toisin kuin Suomessa.

Koska viimeksi asuit ja teit töitä siellä?

Vierailija
45/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas, ap, yksi joutenolija, valittaa ja valittaa. Kannattaisko vain ryhtyä työhön. Yrittäminen? 

Onko työ ja yrittäminen tuttuja sanoja? Ei ole -tiedämme vastauksen. 

Liian suuri joutoväki on Suomen suurin ongelma. Hallitus ei ole riittävästi leikannut loisimisen tukia.

Olen valmistunut ammattikoulusta ja sen jälkeen kävin armeijan. Otan ihan mitä duunia vaan mutta vakituista paikkaa en ole saanut. Oletko tosiaan sitä mieltä että en ole oikeutettu mihinkään tukeen?

Reservistä voisit ainakin erota.

Ja kai työnhakusi ulottuu ulkomaille asti? Voisi elämänlaatu kohentua useammaltakin kantilta.

Ulkomailla on neljä kertaa paremmat palkat ja tuet, myös terveydenhuolto pelaa ja ei tarvitse ensiavussa odottaa koko yötä että saa apua.

Vierailija
46/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ja kateellinen ruikuttaa. Hienoa, että joku on asianajaja. Kun sinut siirretään julkisella puolella saattohoitoon syövän takia, asianajaja elää vielä vuosia haettuaan lääkkeet Saksasta. Siinä on ansaittu palkinto siitä, että viitsi opiskella niin paljon, ja tehdä todella vaativaa työtä. Se ero teidän hautapaikoissa on.

Silmäsin pari sekuntia tota tekstiä ja ihan seinähullun turhaa veisaamista. Missä oli se pointti ja punchline?

Tossakin ajassa olisi voinut tehdä 50 etunojaa, kun tuon kanssa runkkasi.

Saatana. Tollasia pellejä täällä elätetään suurilla palkoilla. Muitten rahoilla elää leveesti. Häpeäis saatanat.

Vierailija
47/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin puolustushalukkuuteen se tulee olemaan, jos syttyy tarve puolustaa maata.

Valitettavasti tykinruualta sitä ei kysytä. En silti usko, että armeijan käynyt ei lähtisi maataan puolustamaan. On tämä maa niinpaljon muutakin kuin tuo vallassa ol(sensuroitu).

En sanonutkaan, että minulta kysyttäisi. Mielipidepalstojen tämä on.  Mutta tietänet, että ei kysytä sitten teiltäkään. 

Pää kiinni. Minä saan tässäkin ketjussa viimeisen sanan.

Vierailija
48/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvalloissa taas valtio ei sekaannu ollenkaan ihmisten elämään. Tällöin heidän perseily ei vaikuta yhtä paljon amerikkalaisten elämään, toisin kuin Suomessa.

Voi kuule. Olen tehnyt siellä hommia kesät ja talvet silloin kun äitis sinua teki. Aina kasarilta asti olen bisneksiä jenkeissä hoitanut ja tiedän kultuurin ja mulla on kuule verkostoja.

Painin ihan eri sarjassa kuin sinä kultamuna. Sinuna pitäisin nyt vain pääni kiinni.

Vierailija
49/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asianajaja

Kun me astellaan kehään, niin ihan ihmisinä kohdataan toisemme. Siinä edessä et ole mikään asianajaja tai sellainen ei tule sun hautakiveäs koristamaan, että tässä lepää asianajaja tai mikä tahansa paskantoimittaja.

Alappa vähän äkkiä kohtaamaan ihmiset ihmisinä ja muista sinäkin että olet vain ihminen, etkä mikään ansianajaja.

Piti vähän näpäyttää ja sanoa kaapin paikka tähän väliin. Se on tässä maassa miehen velvollisuus viheltää peli poikki ja sanoa totuuksia pöydän toiseen päätyyn, vähän

45/46 No nyt oli suoraan sanottu oikeiston tahtotila!  Lainaus: Kun sinut julkisella siirretään saattohoitoon, asianajaja hakee lääkkeet Saksasta. Se ero teidän hautapaikoissa on. Arvostan rehellistä puhetta. Tuo julkinen koukussa kiemurtelujargon on kiusallista myös kuulijalle.

Vierailija
50/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää kiinni. Minä saan tässäkin ketjussa viimeisen s

Ole hyvä. Lisää vielä painoja ja apuja, että saat nostettua vielä enemmän. Sano sitten Iiso viimeinen Sans.

Vierailija
51/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa jäädä kotiin ihan kuka tahansa, kunhan ei ulise muilta elatusta.

Vierailija
52/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Olen tehnyt siellä hommia kesät ja talvet silloin kun äitis sinua teki. Aina kasarilta asti olen bisneksiä jenkeissä hoitanut ja tiedän kultuurin ja mulla on kuule verkostoja.

Painin ihan eri sarjassa kuin sinä kultamuna. Sinuna pitäisin nyt vain pääni kiinni.

Jos teit hommia Jenkeissä jo silloin, kun äitini minua teki, kasvaisit horsmaa jo monen kymmenen kevään kasvustoilla. Muniakaan ei ole, edes kultaisia. Mutta paini  rauhassa ihan valitsemissasi sarjoissa.

Vierailija
53/53 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teit hommia Jenkeissä jo silloin, kun äitini minua teki, kasvaisit horsmaa jo monen kymmenen kevään kasvustoilla. Muniakaan ei ole, edes kultaisia. Mutta paini  rauhassa ihan valitsemissasi sarjoissa.

Mä oon voittaja ja sä oot häviäjä tässä asiassa. Voitin sut.