Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta jätesäkillistä vaatteita ja tekstiilejä yhden hengen taloudessa tulee muutossa?

Vierailija
24.04.2025 |

Suunnilleen. Mulla nyt 4 jätesäkillistä ja vielä tulee lisää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä.

Vierailija
4/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tottakai siitä, kuinka paljon pois heitettävää vaatetta on. Jotkut säännöllisesti siivoaa vaatekomeroitaan ja kantaa sellaiset vaatteet pois, joita ei tarvitse.

Vierailija
5/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
6/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli noin 10, kun tammikuussa muutin

Vierailija
7/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Riippuu myös siitä, miten ne jätesäkit täyttää. Itse käytin pukupusseina, niin niitä tuli useampi. Takit meni yhteen, mekoille toinen. Jos vaan sulloo, niin säkkejä tulee vähemmän mutta ne painavat tolkuttomasti. Omista vaatteista tulisi varmaan yksi täysi missä olisi alusvaatetta, paitaa ja sukkaa. Sitten pari henkaripussia ja yksi takeille. Petivaatteille ja lakanoille sitten yksi. Varmaan 5-6 tulisi tuolla tavalla.

Vierailija
8/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä perinteisiä mustia jätesäkkejäkin on erikokoisia 50 litrasta 250 litraan. Ei ole mikään standardi tilavuusmitta siis!

Vierailija
9/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Itse karsin viime muuton aikaan rankalla kädellä. Kaikki liian pienet ja vanhanaikaiset lähti joko hyväntekeväisyyskirppikseen tai sukulaisille kiertoon. Kulahtaneet meni tekstiilikeräykseen. Muutettavia vaatteita lähti noin kahden säkillisen verran. Sukat ja alusvaatteet meni tilavassa putkikassissa.

Siltikin vaatteita on liikaa, mutta olen yrittänyt olla ostamatta uusia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi