Sari Essayah: rikkaille veronalennukset, köyhät saattohoitoon!
"22:33
Essayah: Heikoimpiakaan ei unohdeta
Essayahin mukaan hallitus ei ole unohtamassa myöskään heikoimmassa asemassa olevia. Jokaiselle lakisääteinen oikeus saattohoitoon, Essayah lupaa."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011187767.html
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luvannut eutanasiaaa kuitenkaan?
Kuvittelet, että nämä soisivat ihmisille edes inhimillisen lähdön? Eihän heidän tarvitsekaan, kun ihmiset jo enenevissä määrin hoitelevat itse itsensä päiviltä.
Essayah tarjoilee varmaan seuraavissa vaaleissa ihmisille toreilla köysiä ja ämpäreitä, joilta pudottautua.
Sari Essayah: rikkaille veronalennukset, köyhät saattohoitoon!
Ja Sari Essayah: rikkaille veronalennukset, köyhät saattohoitoon!
Ja edelleen Suomelle on mahdollisuus Eu:n ruumiskontteihin, joita hankittiin korona epidemian aikana. Nyt ne tulevat todella tarpeeseen. Ja hallitus on määrännyt ne siirrettäväksi vuodeosastojen ja sairaaloiden takapihalle, joka lisää ja nopeuttaa köyhien saattohoitoa.
Kyllä pitäisi se eutanasia olla mahdollista ja sehän pitää ottaa juuri silloin kun on vielä jonkinlaisissa älyn tajuissaan itse. Eipä se siinä vaiheessa enää auta kun kuolaa ja sontii hoitokodissa vaippaansa eikä voi päätöstä tehdä.
Nää muiden rahoja kärkkyvät valtion rahoilla elävät itse. Puolueiden tukirahat taskussa kuin uskontojen. Ulkokultaisuus on tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Sarista. Suosii eläinten pahoinvointia ja vähät välittää miten köyhät pärjää.
Ei taida tykätä Pyhä Pietarikaan. Psyk.sh.
Päivän naurut! Kiitos 😂
Aiemminko ei ole köyhillä ollut siihen oikeutta?
Oliko rouvalla taas laupias ilme naamalla
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo lauseet todellakin peräkkäin tuossa jutussa?!?
Hän sanoi juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Eutanasia aloite pitäis laittaa maaliin.
KD ja Persujen ja kepulaisten konservatiivit vastustavat. Päivi Räsänen sanoi edellisellä kerralla eduskunnassa eutanasiasta keskustellessa, että kovissa kivuissa olevalle kuolevalle voi antaa kevytnarkoosin eli humautuksen sen sijaan, että annettaisiin oikeus eutanasiaan. Se jäi epäselväksi, että mistä niitä anestesialääkäreitä saadaan jokaiselle kivuissaan huutavalle? Eihän heitä meinaa aina löytää muutenkaan sairaaloihin.
Eli kohta lyödään lapio käteen (ei toki fiskars tai muu kallis laatumerkki kuitenkaan) ja osoitetaan paikka että kaiva siihen itsellesi loppusijoituspaikka.
Seuraava paneelia Kiinasta sars biologiset aseet , niin älkää nyt sitten levittäkö myöskään roskiksesta niitä räkä papereita ja huumeruiskuja tai maskeja pitkin katuja kuin lintujen levitettäväksi kuin ne kuuluu polttaa koska niissä on tartunta tauti jätettä. Jos niinkuin päästään tähän älä levitä tartuntoja . Kaikki tartunta vaaralliset pitää polttaa lämpövoimaloissa . Kierrätys on yksi syy miksi tartunnat leviää kuin syöpäläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Sarista. Suosii eläinten pahoinvointia ja vähät välittää miten köyhät pärjää.
Päivän naurut! Kiitos 😂
Ole hyvä. Valitettavasti hallitus tuottaa tehokkaammin itkua kuin minä naurua. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi se eutanasia olla mahdollista ja sehän pitää ottaa juuri silloin kun on vielä jonkinlaisissa älyn tajuissaan itse. Eipä se siinä vaiheessa enää auta kun kuolaa ja sontii hoitokodissa vaippaansa eikä voi päätöstä tehdä.
Näppärimmät virkamiehet voisivat kehitellä kansalaisille jonkinlaisen ajastimella varustetun myrkkyinjektorin. Sellainen asennettaisiin kansalaiseen vaikkapa eläkeiän täyttyessä. Jäljellä olevaa aikaa voitaisiin vähentää mm. pahoinvointialueiden taloustilanteen ja hallitusten kokoonpanon mukaan.
en ajattele saattohoitoja, tulee mikä on tullakseen, mielluummin äkkikuolema
Todelliset kristilliset arvot paljastuivat.
yllättyneitä ovat: .
Vierailija kirjoitti:
Eli kohta lyödään lapio käteen (ei toki fiskars tai muu kallis laatumerkki kuitenkaan) ja osoitetaan paikka että kaiva siihen itsellesi loppusijoituspaikka.
Kolauttaa sillä lapiolla ojentajaa kalloon ja toteaa, että tunkekaa uuniin ja tuhkat roskiin, ei tarvitse maaperää pilata ei-toivotulla aineksella.
Riikka on niin iloinen, keväthuumaa
Pääsenkö siis heti halutessani saattohoitoon? Ei minua mikään vaivaa mutta kuitenkin...
Kaikella kunnioituksella, Sari tarttis kyllä nyt laittaa semmoiseen eheytyshoitoon, missä hoidon jälkeen ei tuu sammakoita suusta.
HUS aloittaakin jo samantien neuvottelut väen vähentämisestä ja laittaa 200 työpaikkaa saattohoitoon.
-winner-