Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Foodora mokasi taaaaas

23.04.2025 |

Foodora Ei Vain Toimi.

=>Foodoran appi näytti, että sapuska toimitettu - otin yhteyttä, että en mitään ruokaa saanut. 

Aspa pyysi katsomaan oven takaa (rappuun pääsee vain summeria soittamalla) ja ulko-ovelta. Tilaus oli kotiinkuljetus, lisätiedoissa => toimitus sisälle asuntoon, soita summeria. Aspa otti lähettiin yhteyden (ottikohan?).

Tämä väitti juuri tuoneensa ruuan. Ruuan tuoja ei muistanut, mihin kerrokseen oli vienyt, mihin jätti autonsa, olinko maksanut käteisellä vai miten -  noin 5 minsaa sen jälkeen kun ruoka oli 'toimitettu' - WTF, kellä voi olla tollanen kanan muisti?

Rahat sain takaisin, mutta siitäkin piti olla yhteydessä sinne sun tänne ja postailla print screeniä ym.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko foodorassa maksaa käteisellä?

Vierailija
22/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en enää ite käytä noita palveluita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa huomasin on ongelmia jos jonkinlaista: https://www.vauva.fi/keskustelu/6170169/foodora-ei-hyvita-vanhentunutta…

Vierailija
24/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia kokemuksia, milloin kuski soittaa kun ei osaa osoitteeseen, milloin jätetään väärän oven taakse. Onnistumisia vähemmän kuin epäonnistumisia. 

Ja aspan taso on p*skaa, onkohan taso laskenut viime aikoina? No boikottiin kuitenkin.

Vierailija
25/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa menee koko ilta ja seuraava päivä pilalle kun on oottanu sitä tilausta eikä enää edes kauppaan ehdi nimittäin

Vierailija
26/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa, kun itselle toivat kelvotonta ruokaa ravintolan mokan takia. Ravintola ei suostu hyvittämään kun sanoo laki käskee Foodoraa hoitamaan hyvitykset, kun Foodora toimii välikätenä. No Foodoran huijarit ei hyvitä mitään vaikka ravintola ohjeisti Foodora hyvittää. Haistakoot! Woltissa koskaan mitään tällaista vääntöä.

Vierailija
27/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin Foodoran käytön kolmen vastaavan jälkeen. Ja tämä ei ole edes kerrostalo.

Lopetin kun tuli yksi niin iso perseily etten vastaava halua enää kokea

Vierailija
28/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"....ja et tue riistotaloutta." 

Ei mulla muuta!

Vierailija
29/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole kipeänä, käy itse ruokasi. Ravintolalle jää enemmän voittoa (tai edes jotakin tuottoa) ja et tue riistotaloutta. Plus saat ruokasi varmemmin lämpimänä ja tuoreena. Ja ehkä liikuntaakin ja sosiaalisia kontakteja. 

No tämä, paitsi en aijo tilata vaikka olisin kipea. Ei tuo apteekki kovin kaukana ole.

Vierailija
30/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa pitäisi meidän aktivoitua ja kommentoida Foodoran Tiktokkiin, siellä on pelkkiä aivottomia tällä hetkellä Foodoran Tiktokissa eikä ongelmista tietoakaan.

Vierailija
31/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps.

Vierailija
32/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole kipeänä, käy itse ruokasi. Ravintolalle jää enemmän voittoa (tai edes jotakin tuottoa) ja et tue riistotaloutta. Plus saat ruokasi varmemmin lämpimänä ja tuoreena. Ja ehkä liikuntaakin ja sosiaalisia kontakteja. 

Tämä ei toisaalta vaikuta Foodoran toimintaan millään tavalla.

Vierailija
33/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari viikkoa poissa. Oven edessä oli rapussa haisemassa kolme eri tilausta. Asutaan ylimmässä kerroksessa ja on ainut asunto siellä, joten kukaan naapureistakaan ei ole ohi kävellessä niitä huomannut. Joten kyllä noita menee ihan väärille oville. Sen takia kannattaa miettiä, käyttääkö sitä contactless toimitusta, jossa jätetään oven taakse. Sehän tuli muistaakseni korona-aikaan.

Vierailija
34/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sikäli poikkeuksellinen tilanne, että vaikka olen käyttänyt sekä Foodoraa että Woltia, koskaan ei ole ollut mitään merkittäviä ongelmia. Olen aina saanut tilaamani tuotteet.

Joskus tosin kävi niin, että tuote toimitettiin oven taakse eikä lähetti soittanut ovikelloa, ja minä en osannut odottaa hänen toimivan näin. Tästä seurasi, että havaitsin aivan sattumalta, pitkähkön ajan kuluttua, että oven taakse oli ilmaantunut tilaamani lähetys. Jos en olisi tarkistanut, se voisi olla siellä vieläkin. :) Tuon kerran jälkeen aloin olla tarkempi toimitusten saapumisen seuraamisessa, ja tästä tapahtumasta on jo vuosia. Sen jälkeen ongelmia ei ole ollut.

Vierailija
35/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla, kun tsekkasin, mistä tilaan, niin foodora oli siitä ruokapaikasta todella paljon halvempi kuin Wolt ja ruokapaikasta suoraan tilaaminen. Säästin tilauksessa 15 euroa, kun tilasin foodorasta, enkä esim. suoraan ravintolan web-sivuilta ja samaa suuruuluokkaa oli ero woltiin. Johtui siitä, että foodora oli sopinut ravintolan kanssa jotain tarjouksia.

Vierailija
36/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sikäli poikkeuksellinen tilanne, että vaikka olen käyttänyt sekä Foodoraa että Woltia, koskaan ei ole ollut mitään merkittäviä ongelmia. Olen aina saanut tilaamani tuotteet.

Joskus tosin kävi niin, että tuote toimitettiin oven taakse eikä lähetti soittanut ovikelloa, ja minä en osannut odottaa hänen toimivan näin. Tästä seurasi, että havaitsin aivan sattumalta, pitkähkön ajan kuluttua, että oven taakse oli ilmaantunut tilaamani lähetys. Jos en olisi tarkistanut, se voisi olla siellä vieläkin. :) Tuon kerran jälkeen aloin olla tarkempi toimitusten saapumisen seuraamisessa, ja tästä tapahtumasta on jo vuosia. Sen jälkeen ongelmia ei ole ollut.

Odota vaan kun ongelma tulee Foodoran kanssa, turha odottaa hyvitystä. Wolt hoitanut reklamaatiot aina asiallisesti. Voi olla, että ruuan laatu heikko tai joku tuote puuttuu tai päiväys mennyt. Tai esim. sotkuinen toimitus.

Vierailija
37/37 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora on kyl surkea jos ongelmia tuleepi, vaikka joskus hyviä tarjouksia.