Voisitko elää ilman lehtiä, radiota, televisiota?
Seuraisit vain oman viitepiirisi julkaisuja, olipa se uskonnollinen, henkistynyt, hevoset, muoti?
Olisit ihan äimän käkenä jos joku puhuisi vaaleista tai Riikka Purrasta tai jostain lakosta, isosta onnettomuudesta jne.
Kertomansa mukaan näitä ihmisiä pitäisi olla paljon, media pilaa ihmisen mielen ja terveyden.
Kommentit (13)
Mitä enemmän itseäsi tyhmennät sitä paremmin itse voit.
Fyysistä lehteä en tilaakaan, luen netistå, josta myös hoidan pankkiasiat, ilman radiota olenkin, tv on mulle tärkeä.
Radiota en kuuntele, koska siellä on vain typerää lässytystä tyyliin anni, Jaajo, peris, Hussi, Minna Kuukka ja se pultsarin näköinen ukko ja mainoksia.
Lehtiä en tilaa ainuttakaan, Aku ankka tuli joskus 25v sitten, ei enää.
Telkkari mulla on, mutta antenni puuttuu. Käytän sitä ainoastaan pleikkarin näyttönä.
Voisitko elää ilman lehtiä, radiota, televisiota?...
Kyllä näin olen tehnyt jo vuosia...
Kännykkä on korvannut edelliset.
Kehoittaisin kaikkia keskittymään silti enemmän siihen, mitä on lehtien, television, jne ulkopuolella. Sieltä löytyvät oleellisuudet. Lukekaa vaikka hyviä kirjoja, historiaa ja kulttuuria, perspektiivikin auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Radiota en kuuntele, koska siellä on vain typerää lässytystä tyyliin anni, Jaajo, peris, Hussi, Minna Kuukka ja se pultsarin näköinen ukko ja mainoksia.
Telkkari mulla on, mutta antenni puuttuu. Käytän sitä ainoastaan pleikkarin näyttönä.
Heh, en kuuntele radiota, mutta tiedän ketkä siellä lässyttää . . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, en kuuntele radiota, mutta tiedän ketkä siellä lässyttää . . .
Etenkin Nova ollut sitä samaa paskaa siitä lähtien kun koko kanava perustettiin. Soittolistatkin suurilta osin samaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Kasaria tai Radio Nostalgiaa, niissä ei ole tuollaisia otuksia äänessä. Minä kuuntelen juuri noita kanavia.
Olen elänyt jo vuosikymmeniä ilman lehtiä, radiota tai TV:tä. Netistä näkee kaiken tarvittavan.
Kysyisit mieluummin voisitko elää ilman kännykkää tai läppäriä. Hankalaa olisi.
Ilman otsikon asioita olen ollut ilman jo vuosia.
Radio suomi tai yle puhe. Televisiosta nyt sentään ees jotain ajankohtaisongelmia tai ees kännykästä?
Kommentit siis vähän tukee tuota ajatusta, maailmanmeno ei kiinnosta. Eikä äänestäminen.
Ehdin lukea kirjoja, pyöriä somessa,vaikka luenkin hesarin, netistä uutisia, telkkarista joitain asiaohjelmia. Autossa em radio suomi päällä. Viihteellinenhän sekin on.
En katso telkkaria muutenkaan enää enkä kuuntele radiota.