Kahta työtä tekevät - miksi?
Teen kahta työtä siksi että haluan tuloni olevan hyvät ja viihdyn molemmissa työpaikoissani.Myös olen edennyt urallani molemmissa työpaikoissani samalla.
5 vuotta tehnyt 22-6 & 7-16:00. Bruttopalkkani vuodessa noin 83t.
Tosin en suoisittele kenellekkään samanlaista ,koska eihän tämä tervettä ole. Tiedän sen itsekkin nyt 2 vuotta pitämättä lomia..🤣
Onneksi viikonloppuisin nollaan työ murheet ja vietän tyttöystäväni kanssa aikaa.
Kommentit (7)
Missä työssä on 9 tunnin työaika (7 - 16)? Vai onko kyseessä 8 tuntia + tunnin ruokatunti?
Yksi ystäväni on tällainen. Ei varmaan tekisi 2 työtä jos olisi mies joka pitäisi huolta.
Mäkin tein kahta työtä kun oli paljon velkaa. Kun sain velat maksettua jatkoin yhdessä työssä.
Niin ne työtkin ja hyvä palkka kasautuu... Itse tekisin mielelläni yhtäkin työtä mutt avastoin tahtoani ja haluani olen vain työnhakija, joka ei todellakaan kuulu heihin, joka vosii vain mennä töihin ja tehdä työtä niin paljon tai vähän kuin tykkää, - Enkä usko tilanteeni muuttuvan kovib herkästi tosieksi vain pelkälla vittuilulla jpäälle sylkemisellä.
Kova suoritus nuo tunnit. Itse teen yhtä kokoaikatyötä ja paria keikkaa. Hullun hommaa tämä on, mutta kun palkka on suht pieni niin lisäraha on todella tarpeen tässä kohtaa elämää. Moni sanoo ettei jaksaisi, no kukapa jaksaisi jos olisi puoliso joka osallistuisi kuluihin tai teinit olisi saaneet töitä, tai koti olisi velaton. Mutta kun ei ole niin pitää koittaa jaksaa.
Mä tein joskus neljää viittäkin työtä, että saisin elätettyä itseni ja hevoseni (4 kpl) ja kissat ja koirat. Eipä niistä vuosista paljoa muista.