Saipa-Kalpa.Kumpi voittaa?
Jääkiekko.SM liiga playoff.Saipa-Kalpa.Kumpi voittaa?
Kommentit (64)
KalPa voittaa 4-1 tai 4-2 voitoin.
Vierailija kirjoitti:
KalPa voittaa sarjan voitoin 4-2. KuPS voittaa myös Veikkausliigan.
Ei voita KuPS. HJK antaa nyt vain siimaa ja tuudittaa vastustajat turvallisuuden tunteeseen, kun Pukki laittaa isomman vaihteen silmään ja alkaa pelata, ei Veikkausliigan uutta maaliennätystä estä mikään!
Aluksi olin sitä mieltä että SaiPa kun se vaikutti sympaattiselta, mutta nyt siellä on lähtenyt homma laukalle ja ovat jo jotenkin ylimielisiä. Joten toivon että KalPa.
Saipan tarina on ollut kaunis, mutta Kalpa vie tämän.
Vierailija kirjoitti:
Raipa viepi!
RAIPE
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon kiinnosta nuo maakuntajoukkueiden pelit. Aika syvällä kyntää Suomen jääkiekko, kun mestaruudesta pelaavat kaksi paaikallisseuraa.
Onnea Jokereille ensi vuoden liigakarsintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon kiinnosta nuo maakuntajoukkueiden pelit. Aika syvällä kyntää Suomen jääkiekko, kun mestaruudesta pelaavat kaksi paaikallisseuraa.
Ai hesen paikallisseurat on sitten jotenkin erikoisia vai?
Vierailija kirjoitti:
Aluksi olin sitä mieltä että SaiPa kun se vaikutti sympaattiselta, mutta nyt siellä on lähtenyt homma laukalle ja ovat jo jotenkin ylimielisiä. Joten toivon että KalPa.
Eivät ole ylimielisiä. Jatkoajallakin kommentointi asiallista. Mun mielestä saipan kannattajat ovat olleet rehellisen iloisia jokaisesta positiivisesta käänteestä kauden aikana. Hieno meininki, kun miettii saipan taaperrusta viime vuosina
-hifk kannattaja stadista, en gång alltid
Tänään Game1 ja Saipa voittaa pelin.
Savolaiset ukot on niin kieroja, että niiden siittiötkin ui vastavirtaan
On se hyvä vaan tuo Saipa, pakko myöntää.
Kalpan puolella olen, mutta näistä finaaleista tulee näköjään taas kunnon trillereitä.
Onneksi on sydänlääkkeet käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Game1 ja Saipa voittaa pelin.
Saipa johtaa peliä nyt 4-1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole ylimielisiä. Jatkoajallakin kommentointi asiallista. Mun mielestä saipan kannattajat ovat olleet rehellisen iloisia jokaisesta positiivisesta käänteestä kauden aikana. Hieno meininki, kun miettii saipan taaperrusta viime vuosina
Lappeenrannassa ollaan iloisia, emme ylimielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloisia ollaan Saipan menestyksestä, serkkuni Hesasta viesti ilonsa Saipan voitosta.
SaiPa voittaa, sellainen hurmos-flow päällä, että voitto tulee! Ja hyvä niin.
Terveiset täältä TPS:n kannatusalueelta...