Ylimääräinen nahka vatsan seudulla. Millä kireys takaisin??
Lapseni on jo yli kolmivuotias ja nyt heräsin karuun todellisuuteen, että ei se siitä mihinkään katoa, vaikka paino putoaisi. Napa on jäänyt sinne keskelle ja ympärillä on vähemmän kaunis rypytys. Mitoiltani olen 158/55 eli ihan sopusuhtainen, kun ottaa huomioon että rintavarustus on kuitenkin E75.
Onko kukaan koskaan saanut ylimääräistä nahkaa pois?? Jollain voiteella? Välttämättä en haluaisi enää laihduttaa, mutta bikeneitä en enää ikinä voi käyttää, jollei nahka kiristy. :(
Laikkaustakin mietin, on aikas kallista ja onko sen arvoista. Onko kellään kokemusta??
Nim. todella epätoivonsa menettänyt
Kommentit (3)
Oikeastaan se ei ole aiemmin kosmeettisesti niin haitannutkaan, mutta mutta nyt olen aloittelemassa uutta suhdetta ja häpeän näyttää itseäni.. Jonkin mielestä turhamaista, mutta itselle niin epämielyttävää kuitenkin...
En ehkä voi sanoa että onneksi löytyy kohtalotovereita, mutta mieltä se lämmittää... Mua ei niinkään nuo raskausarvet haittaa, mutta se rypytys on jotain aivan kamalaa...
Poinzi06(?) Tuliko sulla raskausaikana raskausarpia?? Mulla räsähti aika ikävän näköiseksi. Painoa kertyi yhdessä kuussa lähes 4,5 kiloa, jolloin arvetkin tuli. Oli tosi kuuma kesä ja suurin osa oli varmaankin nesteitä....
Yrittäkäämme jaksaa!! Ja jos jollain on edes pieniä vinkkejä osittaiseen pelastukseen niin kaikki otetaan mielellään vastaan. Tosin katsoin joskus hurjaa muodonmuutosta ja siinä plastiikkakirurgi sanoi ettei muuta helpotusta ole kuin poistaa ylimääräinen nahka näissä tapauksissa... Ehkä totta ehkä mainospuhetta...
muakaan ei häiritse ne arvet, mutta se rypytys joka on navan ympärillä on jotakin aivan kamalaa.. ja roikkuva maha sitä mukaan kun kiloja lähtee niin nahka roikkuu enemmän. Ymmärrään ihan täysin että sua häiritsee asia varsinkin kun olet alottamassa uutta suhdetta, mua ahdistaa ne vaikka olen saman miehen kanssa. Mä pahoin pelkään että se on kirurgin veitsi, joka meidät voi " korjata"
tosin en osaa sinua neuvoa kun saman asian kanssa painiskelen ja tiedän " tuskasi" vaikka se onkin kosmeettinen!
Minulla on tosin vielä 10kg ylipainoa, mutta ei se siltikään siitä mihinkään lähde..leikkausta olen harkinnut minäkin