Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkuva kutina

Vierailija
22.04.2025 |

Mistä voi johtua liikkuva kutina? Esim nyt kutittaa korvaa, äsken kutitti pari sekuntia jalkaa, sitten vaikka kainaloa jne. Ei siis mitään ihottumaa tms. Olen väsynyt ja stressaantunut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jotain kirppuja tai syyhyää tms.🤢

Vierailija
2/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teki kofeiini tuollaista. Luulin allergiaksi, koska sitä ei ollut ihan koko ajan, mutta en osannut yhdistää sitä mihinkään tiettyyn. Lopulta huomasin, että se loppui kun lopetin kofeiinin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kirppuja, enkä oikein usko syyhyynkään.

Iholla ei tosiaan näy yhtään mitään. Vähän kuiva iho toki  ja allergiakausi menossa, mutta ei siitepöly allergia ole kyllä yleensä ihoa kutittanut.

Olisko muita ehdotuksia?

Vierailija
4/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle teki kofeiini tuollaista. Luulin allergiaksi, koska sitä ei ollut ihan koko ajan, mutta en osannut yhdistää sitä mihinkään tiettyyn. Lopulta huomasin, että se loppui kun lopetin kofeiinin.

Lisään vielä, että nyt jälkeenpäin ajateltuna tuo kofeiinin ja kutinan yhteys käy ihan järkeen. Monet huumeetkin aiheuttavat kroonista kutinaa, niin miksei sitten kofeiinikin, joka supistaa verisuonia.

Vierailija
5/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiiniä on tullut tänään juotua kyllä poikkeuksellisen paljon ja enemmän nyt kutiseekin.

Ap

Vierailija
6/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa menossa.

Vierailija
7/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi aiheuttaa iho reaktioita 

Vierailija
9/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samat oudot kutinat tänään, ja joo,  join tänään liikaa kahvia! 

Vierailija
10/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappivaivat aiheuttaa joka paikan kutinaa, tyyliin päästä varpaisiin juoksee ihonalainen muurahaisarmeija. Opioidit on toinen mikä saa koko kehon kutiamaan, koska vapauttavat kehossa histamiinia.

Vierailija
11/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kirppuja, enkä oikein usko syyhyynkään.

Iholla ei tosiaan näy yhtään mitään. Vähän kuiva iho toki  ja allergiakausi menossa, mutta ei siitepöly allergia ole kyllä yleensä ihoa kutittanut.

Olisko muita ehdotuksia?

Trombosyyttti tasot koholla? Aiheuttaa monelle kutinaa, eli verikokeisiin viepi tie!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi