Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko nämä treffit vai (työ)kaveruutta?

Vierailija
22.04.2025 |

Olen töissä vuorotyössä ja työkaverimies pyysi menemään kanssaan kahvilaan aamupalalle ennen iltavuoron alkua. Teimme niin ja lopulta hengailimme keskustassa yhteensä viisi tuntia tehden ostoksia ja istuskellen ja naureskellen. Hän tökki kylkiäni ja koski alaselkääni ja flirttailikin kai hieman mutta muuten me vain vietimme aikaa yhdessä. Tekstailemme myös monta kertaa viikossa ihan laidasta laitaan ja työkaveri on sanonut että hänellä on ikävä lempityökaveriaan jos emme ole jutelleet pariin päivään.

Kuvittelenko vai onko työkaveri mies vain ystävällinen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt ihan perustyökaveruutta ole :)

Vierailija
2/12 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen nimensä Ahmed?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänen nimensä Ahmed?

Ihan perus suomalainen 30+ luokkaa Jarkko kyseessä :D

Vierailija
4/12 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
5/12 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hetero ja ihastunut. Voi olla myös sosiaalinen homomies, joka tykkää sinusta kaverina. Jälkimmäinen olisi oma oletukseni eli en millään tavoin tyrkyttäisi itseäni. 

Vierailija
6/12 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla hetero ja ihastunut. Voi olla myös sosiaalinen homomies, joka tykkää sinusta kaverina. Jälkimmäinen olisi oma oletukseni eli en millään tavoin tyrkyttäisi itseäni. 

Kyseessä eronnut mies eli uskoisin ihan hetero olevan. 

Vierailija
7/12 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ex-mieheni on hetero ihmisten silmissä. Grinderissä on ja harrastaa irtosuhteita. Miehiä tulee ja menee, salassa kaikilta.

Näitä tämmöisiä ns heteroita on varmasti paljon. Kannattaa varoa tauteja, koska näillä velikullilla (pun not intended) on kaikilla prepit, koska turvaseksi on heistä tylsää ja ikävää.

Muitakin tauteja on mutta ne löytyvät ja hoidetaan tuohon prepin käyttöön liittyen. Prep on siis hivin estoon ja veronmaksajille kallis, sptautitestejä ja seurantakäyntejä vaativa lääkitys.

Minä olin kulissi tälle loputtomalle miesrallille kunnes sen tajusin enkä enää suostunut olemaan kuviossa. Joten pelkkä ero naisesta ei vielä todista heteroutta eikä eksänikään ole edes bi.

Mutta esittää, siis on ja puhuu juuri kuten heterot koska on tiukasti kaapissa.

Vierailija
8/12 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin ex-mieheni on hetero ihmisten silmissä. Grinderissä on ja harrastaa irtosuhteita. Miehiä tulee ja menee, salassa kaikilta.

Näitä tämmöisiä ns heteroita on varmasti paljon. Kannattaa varoa tauteja, koska näillä velikullilla (pun not intended) on kaikilla prepit, koska turvaseksi on heistä tylsää ja ikävää.

Muitakin tauteja on mutta ne löytyvät ja hoidetaan tuohon prepin käyttöön liittyen. Prep on siis hivin estoon ja veronmaksajille kallis, sptautitestejä ja seurantakäyntejä vaativa lääkitys.

Minä olin kulissi tälle loputtomalle miesrallille kunnes sen tajusin enkä enää suostunut olemaan kuviossa. Joten pelkkä ero naisesta ei vielä todista heteroutta eikä eksänikään ole edes bi.

Huhhuh!

Vierailija
9/12 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että tulette hyvin toimeen ja työkaveri viihtyy seurassasi, ap. Suhde voi muuttua intiimiksi tai pysyä kaverillisena, miten vaan haluat(te). Jos asia sinua mietityttää, ota puheeksi ja kysy mikä on meininki. 50-vuotiaan elämänkokemuksella sanoisin, että suora puhe on parempi, kun arvailu. Kyllä suhde kehittyy, jos haluat(te) ja uskallat(te) ylittää kaverillisuuden rajan. Pääsee sen rajan yli sitten palaamaan takaisinkin, jos ei toimikaan.

Vierailija
10/12 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua vonkaa.

Vierailija
11/12 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ilmiö on ryöpsähtänyt käsistä viimeisen 15 vuoden aikana. En ole voinut olla huomaamatta. Sometyypit joka maassa perustaneet kriisiryhmiä naisille, joiden liitto olikin kulissiliitto = mies closet g@y. Aihe on sillä tapaa niin arka, ettei siitä välttämättä halua vanhemmilleen, sisaruksilleen tai edes ystävilleen häpeän vuoksi avautua. Onneksi heille tukeen saapuu some, jossa saman kokeneet jakavat, humaanisti ja ilkkumatta.

Vierailija
12/12 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi