Kymmeniä kotihoidossa olleita ikäihmisiä rais.kattu ja ryöstetty, "hoitajat tulleet omilla avaimillaan sisään ja rais.kanneet!"
Pitääkö myös sote- alalla työskenteleville mustille ja ruskeille järjestää rais.kaamattomuuskoulutuksia samoin kuin taksikuskeille?
Nämä ihmiset rakentaneet Suomen, nyt heidän kotinsa, ja kotimaansa, avaimet annettu mustille ja ruskeille rais.kaajille, äärimmäinen petos vasemmistolta meitä valkoisia kohtaan!
Nyt mustat ja ruskeat pois täältä rais.kaamasta, miksi näitä rais.kaajia puollustellaan?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fanittamanne Minja Koskela riiteli viime vuoden loppupuolella Purran kanssa A-studiossa. Koskelan mukaan Vasemmistoliitolle ei ole merkitystä onko Suomeen tulija aikeissa tehdä täällä työtä tai ylipäänsä mitään muuta kuin oleskella."
Niin, heillä on omat prioriteettinsa, niin kun meidän köyhät ja työväki.
Te olette ne jotka olette ihan omien sanojenne mukaan politiikassa tekemässä tälle jotain.
Edelleen yrität sysätä ongelmaa vasemmiston ratkastavaks.
Mikä vttu kn kun ei työt maistu nyt kun niitä on?
MENE PERSU TÖIHIN.
Kun paskaa roudataan sisään, vassari huutaa rasistia, kun paska lentää tuulettimeen vassari huutaa persua. Niin nähty, joka helvetin ongelman kanssa, mitä nämä tulijat saavat aikaan.
Tehkää te nyt sitten vttu jotain jos ker
Vassari täällä ahkerasti töitä paiskoo poistattamalla hiki persiissä kommentteja. :)
En päässyt hoitajaksi, vaikka hain opiskelemaan sinne. Sitten sinne pääsee tuollaisia ihmisiä. Pitäkööt tunkkinsa, kun ei sellainen ihminen kelvannut, joka olisi oikeasti tehnyt työnsä hyvin ja välittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyi s a a T a n a. Miten sairas pitää olla että pystyy rais k a amaan avuttoman ihmisen. Vetäis käteen jos ei muuten saa.
Jutussa ei puhuta rais.kauksista. Kaikki seksuaalirikokset eivät ole niitä. Tapauksia ei myöskään ole kymmeniä, vaan kaksi, eikä epäiltyjen etnisestä taustasta sanota mitään. Aloitus on siis valetta alusta loppuun, mutta moderaattori ei poista sitä. Tällaista meininkiä persuomisteisella palstalla.
Kyllä nykyinen hallitus laittaa tälle toiminnalle stopin, onko muita jotka luottavat siihen?
Vierailija kirjoitti:
Missä luki että ne mitään mustia tai ruskeita on? Nehän ajaa wolttia, ei tee vanhustyötä. Miespuoliset lähihoitajat on lähes aina valkoisia.
No ei todellakaan tänä päivänä ole lähes aina valkoisia.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä, joudutaan "varastamaan" omilta köyhiltä, sillä kakkua on jakamassa muitakin, 3,2 miljardin edestä vuosittain. Eikä siinä mitään, itsehän olette heidät yhteiseen pöytään kutsuneet, joten ei pidä ihmetellä, miten siivut vain ohenee. "
Minkä vtun takia sinä edelleen uliset ja valehtelet syyttäen minua jostain mitä en ole ikinä tehnyt?
En minä äänestänyt vassareita selvittään tätä, minä äänestin oikeistoa tekeen niin.
SAA SUORITTAA, MENE PERSU TÖIHIN.
Miksi sairas ihminen tulet joka ketjuun vihapuhumaan? Miksi olet koko ihminen pelkkää vihaa, pysy poissa palstalta pilaamasta keskustelut, sinua ei haluta yhtään minnekään, häivy vihaolio!
Tehkää työolot siedettäviksi, niin saatte suomalaisia hoitajia. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja jos vanhus raiskauksesta kertoo hoitajalle, hoitaja ei rasismin vuoksi voi kertoa eteenpäin ja syyttää vanhusta rasismista
Tämä. Ja kaikki kielitaidottomat sekä hengenvaaralliset "opiskelijat" painostetaan päästämään kotihoidon harjoitteluista läpi, koska rasismi (ja oppilaitoksen tulovirta).
Siinähän miinustelet, nyt on aika laulaa koko virsikirja Ylen ja Maikkarin toimittajille. Aamulla soittavat.
Ruotsisssahan tuosta samanlaisesta nousi kohu ja meillä kauhisteltiin.
Mikä tässä nyt on niin vtun vaikeaa oikeistolle tehdä jotain?
Teillä on koko kansan mandaatti, kaikki haluaa että tälle tulee nyt stoppi, niin vasemmisto kun oikeisto ja vttu kaiken maailman huru-ukot!
Vierailija kirjoitti:
Teillä on koko kansan mandaatti, kaikki haluaa että tälle tulee nyt stoppi, niin vasemmisto kun oikeisto ja vttu kaiken maailman huru-ukot!
Sinä olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että oikeisto valehtelee niin että korvat heiluu, kyllä sinöxsen tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sairas.
Hienosti perusteltu taasen.
Minä olen persujen ENTINEN äänestäjä jolle on tehty kädestä pitäen ja silmiin katsoen tästä aiheesta lupauksia.
Pelkkää ulinaa ja uhriutumista on ollut tarjolla, ette ole edes yrittänyt pitää kupauksianne.
MENE PERSU TÖIHIN JA TEE TÄLLE ASIALLE JOTAIN.
Mitäs mitäs, täälä tapahtuu kummia, alkaako oikeiston loputon valehtelu vihdoin puremaan heitä omaan nilkkaan?
: ]
Vierailija kirjoitti:
Nyt näille sosiaalidemokraattisillle ja vasemmistolaisille hoitajille jotain rotia. Ensin viedään rahat kansalta ja otetaan velkaa, sitten sekaannutaan vielä potilaisiin.
Hyvä luoja sentään tätä epätoivoista selkärangattomuutta, meinaatteks te persujen palkolliset poliittisen sisällön tuottajat ihan oikeasti vaan sivuuttaa ton räyhäävän persun ja huudella sloganeita ja ilkeitä valheita ilman perusteluja?
Mä vaan mietin et se tulee pahentaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vasemmisto halua asialle stoppia. Ketjussa vihervassukaverisi oikeuttavat näitä rikoksia.
Höpönlöpön, sinä valehtelet täälä vauvalla 24/7 vihervassuista persujen nimissä palkattuna, kuinka vtun tyhmänä sinä mua pidät?
Vai eiks sulla riitä hoksottimet ja/tai työetiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sairas.
Hienosti perusteltu taasen.
Minä olen persujen ENTINEN äänestäjä jolle on tehty kädestä pitäen ja silmiin katsoen tästä aiheesta lupauksia.
Pelkkää ulinaa ja uhriutumista on ollut tarjolla, ette ole edes yrittänyt pitää kupauksianne.
MENE PERSU TÖIHIN JA TEE TÄLLE ASIALLE JOTAIN.
"Entinen äänestäjä" eli nykyinen vassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vasemmisto halua asialle stoppia. Ketjussa vihervassukaverisi oikeuttavat näitä rikoksia.
Höpönlöpön, sinä valehtelet täälä vauvalla 24/7 vihervassuista persujen nimissä palkattuna, kuinka vtun tyhmänä sinä mua pidät?
Vai eiks sulla riitä hoksottimet ja/tai työetiikka?
Riittää mainiosti osoittamaan vihervassun hurskastelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi uhria tekstin mukaan, ei fyysisesti kajottu. Seksuaalirikos on aina ällöttävää ja todella väärin, mutta pysytään silti faktoissa. Jos liioittelee, menee uskottavuus koko jutustasi.
"Seksirikollisuus on aina väärin, mutta..."
Tyypillinen vihervassu siellä oikeuttaa sopivan etnisen taustan seksirikoksia.
Hienosti poimit jotain ihan ymmärrettävästä kontekstista mutta silti jätit sen kontekstin siihen lainaukseen esille, niin et mä nähdään sun omasta postauksesta kuinka epärehellinen mulkhu sinä olet.
Sitä luulisi että kun on oikeasti työvireessä, ei olisi seksuaalisesti vireessä. Kamerat vaan käynnistymään heti kun ovi aukeaa. Miksi tekniikkaa ei käytetä!?