Mä halusin nuorena terveydenhoitajaksi
Se oli mun unelma-ammatti, kun meillä kävi lapsuudessa terveydenhoitaja kotona. T. Valis
Kommentit (9)
Eikös se silloin ollut lääkärinhoitaja tietenkin ja pojalla lakasen lakasinkoneella.
Mä en, SInä trollit luulet tietävät kaiken mun elämästä, mä valehtelen sulle joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa sun ulinoitasi taas kerran, Johanna. Mene ulos vaikka haravoimaan.
Herää
Oliskohan Jossu tullut aika sun vetää itsesi vessasta alas.
Mikä estää nyt opiskelemasta vielä? Laita itsellesi tavoite ja sitä kohti. Ei terveydenhuollon työntekijätkään mitään täydellisiä ole, siellä on monenlaista väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää nyt opiskelemasta vielä? Laita itsellesi tavoite ja sitä kohti. Ei terveydenhuollon työntekijätkään mitään täydellisiä ole, siellä on monenlaista väkeä.
Sairaudet ja oppimisvaikeudet estää.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap sulla mitään oppimisvaikeuksia ole, äitis tais tiputtaa sut liian usein sylistään, eikä sairauksia ole yhtään, ei yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap sulla mitään oppimisvaikeuksia ole, äitis tais tiputtaa sut liian usein sylistään, eikä sairauksia ole yhtään, ei yhtään
No kyllä mulla niistä kaikista on lääkärien diagnoosit.ap
Tuntuu, että elämä menee hukkaan. ap