Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi porukka menee treffeille ihmisten kanssa, joista eivät edes pidä?

Vierailija
22.04.2025 |

Täällä tulee neuvoja, että "juo se kahvi ja sitten voit häipyä" jne. Muutenkin ihmisten kyselyt tuleviin treffeihin liittyen ovat aika nihkeitä.

Ihmettelen. Eivätkö treffit ole iloinen asia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ihan tosissani. Ap

Vierailija
2/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa ollessani menin treffeille naapurikaupunkiin sokkona tytön kanssa, jonka olin tavannut netissä. Se oli paksukainen, joka oli kesällä pukeutunut johonkin saatanan rätteihin & huiveihin ja ties mihin mekkoihin. Päässäkin sillä oli huivi, kuin merirosvolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin. Olin huppelissa edellisiltana diskossa kun nähtiin. 

Kerran olin sokkotreffeillä eli ei voinut tietää.

Vierailija
4/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on monia. Osa on epätoivoisia (saisi edes jonkun), osa kuvittelee että se ihminen osoittautuu paremmaksi livenä (ei välttämättä), osa ajattelee että kyllä minä voin sen rakkaudellani muuttaa (kukaan ei muutu, jos ei itse halua muuttua) tai osa ajattelee että saa kokemusta.

Vierailija
5/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää koskaan nettideittiäsi kanssa, hyi helvetti, vieläki kun muistelen

Vierailija
6/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne treffeille ihan porukalla kannata mennä. Mene yksin.

Vierailija
7/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolison heti kämpille asuun?Ruokaa siivousta ja seksiä tietysti. Tyhmäkin tajuu et ei kyse mistään vakavasta.

Vierailija
8/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolison heti kämpille asuun?Ruokaa siivousta ja seksiä tietysti. Tyhmäkin tajuu et ei kyse mistään vakavasta.

Uuden pariutuu monesti vuodessa 

Vierailija
9/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kauan ennen tinderiä kohteliaisuudesta muistaakseni kolmilla treffeillä tyypin kanssa, joka ei kiinnostanut yhtään. Häntä kiinnosti ja hän oli paperilla uskottava, joten jotenkin vain sitten menin. Todella tylsä tyyppi.

Vierailija
10/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kauan ennen tinderiä kohteliaisuudesta muistaakseni kolmilla treffeillä tyypin kanssa, joka ei kiinnostanut yhtään. Häntä kiinnosti ja hän oli paperilla uskottava, joten jotenkin vain sitten menin. Todella tylsä tyyppi.

Sivusta, tinder on täyttä 💩

Vierailija
11/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisia aterioita, ilmaisia kahvittelu hetkiä, ilmaisia kännykällä. Eikä kai kukaan treffeille nykypäivänä miehiä muuten kuin ilmaisten asioiden takia mitä itse haluaa mutta ei itse halua maksaa niitä?

Vierailija
12/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, tinder on täyttä 💩

No todella.

Vierailija
13/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti saa maksaa illan. Saa hyvät pohjat ennen kuin heivaa ja lähtee omien kavereiden kanssa jatkamaan iltaa.

Vierailija
14/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia aterioita, ilmaisia kahvittelu hetkiä, ilmaisia kännykällä. Eikä kai kukaan treffeille nykypäivänä miehiä muuten kuin ilmaisten asioiden takia mitä itse haluaa mutta ei itse halua maksaa niitä?

Ok, Jarmo.

Vierailija
15/15 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ne miehet maksaa? Eikö ne osaa kieltäytyä?