Haluatko tuntea isomman kalun
Tämä on jännä juttu, tuntoahan on sekä kädessä ja munassa, jos kosket omaan vehkeeseen sekä käden että kalun tunto muodostaa aistikokemuksen päässäsi.
mutta kun toisesta otetaan tunto pois. Naisen käsi omalla munalla tuntuu aivan eri kun itse tekisi saman.
Mutta vekkulia oli huomata kun olin sairaalassa operaatiossa, selkäydinpuudutus vei tunnon alakropasta ja heräämössä tuli koskettua peiton alla omiin vehkeisiin, mitäänhän ei alhaalla tuntunut, mutta omassa kädessä oma tunnoton kalu tuntui huomattavasti suuremmalta kun normaalisti. Jännä juttu. Kokeilkaa jos joskus tulee moiseen mahdollisuus.
Kommentit (9)
Ei todellakaan minnekkään lääkäriin moista pyytämään, mutta jos sellainen tehdään ja elämä ei siinä hetkessä ihan täysillä potki päähän (ei sahata esim jalkaa irti) niin ihan mielenkiinnosta kannattaa kokeilla, siinä puudutteen poistumista odotellessa kun aikaa. Voi antaa vähän itsetuntoa lisää.
Eihän se tuntemus ole sama kun vain käsi tuntee. Värkit tuntuvat käteen lähes muodottomilta eikä niitä uskoisi niiksi mitä ne ovat . Kalun ja kassit tuntee vain oikeiksi silloin kun tunto on kädessä että värkeissä . Ainoa mistä olen samaa mieltä on se että naisen kosketus tuntuu ihan eri taivaallisissa sfääreissä kuin oma kosketus. Nimim. kolme selkäydinpuudutusta ja kolme leikkausta
Nuku käden päällä niin että se puutuu. Sitten onanoi. On kuin vierasta saisi 😋
Voisi olla jännää kokeilla kädellä jonkun toisen henkilön isoa kalua. Olisi varmaan järisyttävä tunne.
Homofoobikko
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla jännää kokeilla kädellä jonkun toisen henkilön isoa kalua. Olisi varmaan järisyttävä tunne.
Homofoobikko
Mun kanssa voit harjoitella, 22cm ja paksuutta löytyy.
T. jörgen.
Olen bi miehenä kerran käsiini saanut sellaisen 0.5l tölkin kokoisen ja pituutta vähän ylikin sellaisesta tölkistä. Aivan jäätävän kokoinen heppi oli kaverilla. Ei sitä oikeen suuhun saanut ja peppuun en uskaltanut ottaa niin lyhyellä varoitusajalla. Käsin piti lypsää herkut kurkkuun. Kaveri oikein harmitteli kookasta varustustaan kun ei voi harrastaa normaalia seksiä. Outotilanne mutta totta.
Kyllähän tuo aloituksen vinkki on ihan toimiva. Tietty siinä laverilla maatessa mieluusti voisi muutaman hoitsun haaroväliä tunnustella.
Vierailija kirjoitti:
Olen bi miehenä kerran käsiini saanut sellaisen 0.5l tölkin kokoisen ja pituutta vähän ylikin sellaisesta tölkistä. Aivan jäätävän kokoinen heppi oli kaverilla. Ei sitä oikeen suuhun saanut ja peppuun en uskaltanut ottaa niin lyhyellä varoitusajalla. Käsin piti lypsää herkut kurkkuun. Kaveri oikein harmitteli kookasta varustustaan kun ei voi harrastaa normaalia seksiä. Outotilanne mutta totta.
Ihan varmasti näin. Jotenkin alkaa tuntumaan siltä, että Suomesta löytyykin maailman paksuimmat kullit. Näitä tölkkikulleja on täällä kerta viikkoon.
Joo, suosistelen kaikille, menkää lääkäriin ja pyytäkää selkäydinpuudutusta. Kun lääkäri kysyy miksi, sanot että, haluan kosketella kaluani.