Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko tuntea isomman kalun

Vierailija
22.04.2025 |

Tämä on jännä juttu, tuntoahan on sekä kädessä ja munassa, jos kosket omaan vehkeeseen sekä käden että kalun tunto muodostaa aistikokemuksen päässäsi.

mutta kun toisesta otetaan tunto pois. Naisen käsi omalla munalla tuntuu aivan eri kun itse tekisi saman.

Mutta vekkulia oli huomata kun olin sairaalassa operaatiossa, selkäydinpuudutus vei tunnon alakropasta ja heräämössä tuli koskettua peiton alla omiin vehkeisiin, mitäänhän ei alhaalla tuntunut, mutta omassa kädessä oma tunnoton kalu tuntui huomattavasti suuremmalta kun normaalisti. Jännä juttu. Kokeilkaa jos joskus tulee moiseen mahdollisuus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suosistelen kaikille, menkää lääkäriin ja pyytäkää selkäydinpuudutusta. Kun lääkäri kysyy miksi, sanot että, haluan kosketella kaluani.

Vierailija
2/9 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan minnekkään lääkäriin moista pyytämään, mutta jos sellainen tehdään ja elämä ei siinä hetkessä ihan täysillä potki päähän (ei sahata esim jalkaa irti) niin ihan mielenkiinnosta kannattaa kokeilla, siinä puudutteen poistumista odotellessa kun aikaa. Voi antaa vähän itsetuntoa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tuntemus ole sama kun vain käsi tuntee. Värkit tuntuvat käteen lähes muodottomilta  eikä niitä uskoisi niiksi mitä ne ovat . Kalun ja kassit tuntee vain oikeiksi silloin kun tunto on kädessä että värkeissä . Ainoa mistä olen samaa mieltä on se että naisen kosketus tuntuu ihan eri taivaallisissa sfääreissä kuin oma kosketus. Nimim. kolme selkäydinpuudutusta ja kolme leikkausta 

Vierailija
4/9 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku käden päällä niin että se puutuu. Sitten onanoi. On kuin vierasta saisi 😋

Vierailija
5/9 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla jännää kokeilla kädellä jonkun toisen henkilön isoa kalua. Olisi varmaan järisyttävä tunne.

Homofoobikko

Vierailija
6/9 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla jännää kokeilla kädellä jonkun toisen henkilön isoa kalua. Olisi varmaan järisyttävä tunne.

Homofoobikko

Mun kanssa voit harjoitella, 22cm ja paksuutta löytyy.

T. jörgen.

Vierailija
7/9 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi miehenä kerran käsiini saanut sellaisen 0.5l tölkin kokoisen ja pituutta vähän ylikin sellaisesta tölkistä. Aivan jäätävän kokoinen heppi oli kaverilla. Ei sitä oikeen suuhun saanut ja peppuun en uskaltanut ottaa niin lyhyellä varoitusajalla. Käsin piti lypsää herkut kurkkuun. Kaveri oikein harmitteli kookasta varustustaan kun ei voi harrastaa normaalia seksiä. Outotilanne mutta totta.

Vierailija
8/9 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo aloituksen vinkki on ihan toimiva. Tietty siinä laverilla maatessa mieluusti voisi muutaman hoitsun haaroväliä tunnustella.

Vierailija
9/9 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi miehenä kerran käsiini saanut sellaisen 0.5l tölkin kokoisen ja pituutta vähän ylikin sellaisesta tölkistä. Aivan jäätävän kokoinen heppi oli kaverilla. Ei sitä oikeen suuhun saanut ja peppuun en uskaltanut ottaa niin lyhyellä varoitusajalla. Käsin piti lypsää herkut kurkkuun. Kaveri oikein harmitteli kookasta varustustaan kun ei voi harrastaa normaalia seksiä. Outotilanne mutta totta.

Ihan varmasti näin. Jotenkin alkaa tuntumaan siltä, että Suomesta löytyykin maailman paksuimmat kullit. Näitä tölkkikulleja on täällä kerta viikkoon.