Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasuaali tapailumies pyysi hakemaan lentokentältä muttei vahvistanut, menenkö kentälle vastaan vai en?

Vierailija
21.04.2025 |

Eli uudehko tapailumies jonka kanssa olemme olleet tiiviisti yhteydessä noin kuukauden päivät kysyi tekstailun ohessa että haenko hänet kentältä kun hän palaa lomareissulta. Asun melko lähellä joten minulle ei ole ongelma noutaa ja tiputtaa häntä kotiinsa. 

Ongelmaksi on nyt kuitenkin muodostunut se että tuosta on pari päivää, nouto olisi pian ja emme ole jutelleet sen jälkeen mitään. Hän laittoi kyllä lentonsa numeron ja ajankohdan sekä terminaalin, mutta tuntuisi hölmöltä mennä kentälle odottelemaan ilman että mies vielä kuittaa asian näin ajankohdan korvilla. Mutta sitten mietin että onko hölmöä jos mies soittelee kentältä ja ihmettelee missä kyytinsä on. Enkä sitten halua vaikuttaa liian innokkaaltakaan jos tuo oli miehen puolelta vain heitto sillä tuttavuus on uusi. 

AV-raati: menenkö kentälle hakemaan vai annan etsiä kyydin itsenäisesti kun ei vahvistanut asiaa enää toistamiseen ja hakuajan lähestyessä? :D

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta on sulle vaivaa & kuluja.

Tyyppihän käyttää sua hyväkseen.

Vierailija
62/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka olettaisi, että joku tuore ihastus on tulossa hakemaan sut kentältä, mutta ei laittaisi mitään kivaa viestiä ennen sitä, että "just olen lähdössä lomakohteesta, todella kiva nähdä sua pian" tms. Tosi hyvä suhteen alku, kun ei mitään edes viestitellä, vaan ihan täysi radiohiljaisuus käytännön palveluksia lukuunottamatta.

Joku, joka on sopinut siitä tapailukumppanin kanssa, kenties?

Jaa, mä olen ollut nyt jo pidemmän aikaa etäsuhteessa, jossa liikumme toistemme luo lentokoneella. Joka kertaa laitetaan viestiä, että "just boardasin koneeseen, pitäisi olla ajoissa (tai on x minuuttia myöhässä), ihana nähdä sua pian". Kirjoitellaan, että "laitoin laukun ruumaan, että menee hetki kentällä sitten vielä odottaa sitä", tai "en laittanut laukkua ruumaan, että pääsen varmasti aika nopeasti kentältä ulos". Tms. 

Kyllä nyt suurin osa ihmisistä varmasti laittaa hakijalle jotain viestiä, kun on lähdössä matkaan ihan vaan varmistaakseen, että on tulossa. Parisuhteessa (tai sen yrityksessä) tuo on myös tuhannen taalan paikka kirjoittaa pientä flirttiä toiselle. Edes nyt se, että onpa kiva nähdä sua taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijilta taitaa mennä vähän ohi, että tässä on nyt kyse tinder-tuttavuuden yhteydenpidosta, eikä minkään kaverin hakemisesta kentältä.

Ovat olleet tiiviisti yhteydessä aiemmin (ja sopineet, että nainen hakee miehen kentältä). Nyt kuitenkin mies on lopettanut viestittelyn, eikä pariin päivään ole kuulunut mitään. Kyllä se nyt vähintään kertoo siitä, ettei ap kovin kummoisesti enää ole miehen mielessä, ja pahimmillaan miehellä ei ole aikomusta pitää ap:hen enää ollenkaan yhteyttä. Olisiko mies tavannut reissussa jonkun toisen?

Jos ap olet kovin kiinnostunut miehestä, etkä halua näyttää miehelle epävarmuuttasi, niin laita muuten vain joku viesti, että mites sun reissu on mennyt? Sitten jos mies vastaa, niin voitte sitten puhua myös siitä, että näette kentällä sitten.

Vierailija
64/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kommentoijilta taitaa mennä vähän ohi, että tässä on nyt kyse tinder-tuttavuuden yhteydenpidosta, eikä minkään kaverin hakemisesta kentältä."

Minusta taas aika moni on nimenomaan sanonut että sen seurustelun osalta on huono juttu jos mies ei viestittele mutta sen kentältä hakemisen suhteen ei ainakaan pidä tehdä vain ohareita kun on kerran jo luvannut hakea. Ne ovat kaksi toisistaan erillistä asiaa.

Vierailija
65/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka olettaisi, että joku tuore ihastus on tulossa hakemaan sut kentältä, mutta ei laittaisi mitään kivaa viestiä ennen sitä, että "just olen lähdössä lomakohteesta, todella kiva nähdä sua pian" tms. Tosi hyvä suhteen alku, kun ei mitään edes viestitellä, vaan ihan täysi radiohiljaisuus käytännön palveluksia lukuunottamatta.

Miehellä ei ole aikaa viestitellä kun on kiire juosta naisten perässä lomakohteessa.

Vierailija
66/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoijilta taitaa mennä vähän ohi, että tässä on nyt kyse tinder-tuttavuuden yhteydenpidosta, eikä minkään kaverin hakemisesta kentältä.

Ovat olleet tiiviisti yhteydessä aiemmin (ja sopineet, että nainen hakee miehen kentältä). Nyt kuitenkin mies on lopettanut viestittelyn, eikä pariin päivään ole kuulunut mitään. Kyllä se nyt vähintään kertoo siitä, ettei ap kovin kummoisesti enää ole miehen mielessä, ja pahimmillaan miehellä ei ole aikomusta pitää ap:hen enää ollenkaan yhteyttä. Olisiko mies tavannut reissussa jonkun toisen?

Jos ap olet kovin kiinnostunut miehestä, etkä halua näyttää miehelle epävarmuuttasi, niin laita muuten vain joku viesti, että mites sun reissu on mennyt? Sitten jos mies vastaa, niin voitte sitten puhua myös siitä, että näette kentällä sitten.

Minä taas ihmettelen niitä, joilta menee ohi, että nouto on sovittu. Jos kumpikaan ei ole viestitellyt toiselle välissä, se on molempien valinta. 

Ap perukoon noudon, jos ei huvita mennä. Ihme ongelmia. 

Vierailija
67/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, tehän olette sopineet haun ja sen ajankohdan. Eihän tuossa mitään epäselvää ole. Sinä se vähän hassu olet kun et ole miehelle kuitannut, että joo ajankohta sopii ja sovittu.

Ja tutti pitäisi näille aikuisille ihmisille ostaa, jotka nurisevat ja tekevät jos millaisia päätelmiä siitä kun mies ole pariin päivään viestitellyt. Voi hyvinkin ajatella kertovansa lomakuulumiset siinä kun Ap hakee eikä tuhlata aikaa puhelimella roikkumiseen matkan aikana. Eivät kaikki ole mitään suulaita jokahetkenhöpöttelijöitä, jotka ilmoittaisivat deitille suurin piirtein vessakäyntinsäkin. On kyseessä muutenkin vasta vain tindertuttavuus. Itse on kokisi mitään tarvetta raportoida kaikkea jatkuvasti, vaikka lomalla olisinkin. Ehkä siinä on yksi loman syy - lomailla ja välillä nauttia omasta rauhasta eikä olla yhteyksissä kaikkiin läheisiin ja tuttaviin. Jos treffailu jatkuu niin siinä sitä ehtii monet kerrat vielä raportoida tiheämmin vaikka mitä.

Vierailija
68/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uusi tapailututtavuus, joka ei ole pariin päivään viitsinyt edes viestitellä mitään, mutta palvellla pitäisi ilmaisen kyydin antajana?

Ap hakee miehen kentältä, heittää kotiin ja ihmettelee hetken päästä, kun viesittely hiipuu. Tai vaihtoehtoisesti saa lisää palvelupyyntöjä.

Itse en kehtaisi tuossa vaiheessa tuttavuutta pyydellä toista osapuolta kuskiksi. Haisee vahvasti tyypiltä, joka hyödyntää toisen ilmiselvää kiinnostusta. Ap:na ilmoittaisin tulleeni kipeäksi, enkä siksi voisi hakea. Luulen, että miehestä ei pahemmin kuulu sen jälkeen.

Vierailija
69/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeastiko joku otti tämänkin paskaprovon tosissaan? Miksi vitussa?

Vierailija
70/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, tehän olette sopineet haun ja sen ajankohdan. Eihän tuossa mitään epäselvää ole. Sinä se vähän hassu olet kun et ole miehelle kuitannut, että joo ajankohta sopii ja sovittu.

Ja tutti pitäisi näille aikuisille ihmisille ostaa, jotka nurisevat ja tekevät jos millaisia päätelmiä siitä kun mies ole pariin päivään viestitellyt. Voi hyvinkin ajatella kertovansa lomakuulumiset siinä kun Ap hakee eikä tuhlata aikaa puhelimella roikkumiseen matkan aikana. Eivät kaikki ole mitään suulaita jokahetkenhöpöttelijöitä, jotka ilmoittaisivat deitille suurin piirtein vessakäyntinsäkin. On kyseessä muutenkin vasta vain tindertuttavuus. Itse on kokisi mitään tarvetta raportoida kaikkea jatkuvasti, vaikka lomalla olisinkin. Ehkä siinä on yksi loman syy - lomailla ja välillä nauttia omasta rauhasta eikä olla yhteyksissä kaikkiin läheisiin ja tuttaviin. Jos treffailu jatkuu niin siinä sitä ehtii monet kerrat vielä raportoida tiheämmin vaikka mi

Jos toinen on oikeasti kolahtanut, ilmassa olisi aitoa ihastuksenpoikasta, ja sitä lähettelisi lomaltakin viestejä toiselle. Jos sellaista fiilistä ei ole, toinen on vaan yksi  muiden joukossa.

Jos fiilis on tosiaan se, että haluaa nauttia omasta rauhasta, eikä välitä pitää yhteyttä kaikenlaisiin 'tuttaviin', niin minä tällaisena tuttavana sanoisin sitten, että ei minuakaan huvita kuluttaa vähäistä vapaa-aikaani kuljetella kaikenlaisia tuttavuuksia lomilta kotiinsa.

Vierailija
71/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku, joka on sopinut siitä tapailukumppanin kanssa, kenties?

Jaa, mä olen ollut nyt jo pidemmän aikaa etäsuhteessa, jossa liikumme toistemme luo lentokoneella. Joka kertaa laitetaan viestiä, että "just boardasin koneeseen, pitäisi olla ajoissa (tai on x minuuttia myöhässä), ihana nähdä sua pian". Kirjoitellaan, että "laitoin laukun ruumaan, että menee hetki kentällä sitten vielä odottaa sitä", tai "en laittanut laukkua ruumaan, että pääsen varmasti aika nopeasti k

Boardasin? Voi jestas. 

Vierailija
72/72 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko joku otti tämänkin paskaprovon tosissaan? Miksi vitussa?

Kiitämme: avuttoman oloisen kertojaminän kädettömyys innoittaa kommentoimaan. Epämääräisesti kuvatttu tilanne ja ambivalentisti toimiva tapailukumppani jättävät varaa tulkinnoille. 

Moitimme: vanhentunut tietämys kotimaan lentoliikenteen infrastruktuurista. 

Kokonaisarvosana 0+/5