Tuo MOT ohjelma tänään.
Turhaa valitusta kun asuvat liian kalliisti. Itse asun alle 400 euron kämpässä ja asun pienellä paikkakunnalla enkä ison kunnan keskustassa. Pärjään hyvin ja rahaa on säästössä. Lisäksi kalastan paljon ja saan kalastaa ruokaa noin 4-5 kuukaudeksi vuoden aikana. Pizza on luxusta jota saan harvoin silti koska säästän ne pizza rahat.
Kommentit (9)
Mitä jos kaikki asuis pienellä paikkakunnalla? Sitten se paikkakunta ei enää olisi pieni.
Miksi köyhät kulkee bussilla tai junalla. 30 km voi hyvin polkea fillarilla päivässä kuten itse kuljen joka paikkaan fillarilla.
Jaa-jaa, että sitten syöt kalaa 4-5 kuukautta putkeen, sillä lailla. Et sinä nyt perkele ole mikään Suomen jalustalla seisova esimerkki jota kaikki tulevat nyökkäilemään ja ihastelemaan, sinä elät miten elät ja anna toisten elää miten elävät, jos elävät ylipäätään. Aina on joku Perkeleen Seppo selittämässä että joo, minäpä kalastan ja minäpä teen itse leivän ja minäpä ajelen talvella tuiskussa pyörällä 400 km Ärrälle viemään lottokupongin ja sitten kun tuun Ärrältä menen vielä illalla pilkille ja saan sieltä iltapalaa. Aamulla kun herään kelaan taas 400 km lähimmälle bussipysäkille ja viimeisillä voimillani kömmin bussiin ja annan kuljettajalle viho viimeisen euroni.
Vierailija kirjoitti:
Ratkeaisivat noiden terveys- ja rahaongelmat, kun söisivät vähemmän.
Saako KOKOPÄIVÄTYÖN parhaiten kun syö vähemmän ?
Kahviakin noilla on varaa vuoda. Itse en enää juo kahvia koska se on liian kallista.