Mies ryypännyt 5 päivää putkeen ja huomenna töihin klo.4.00
Tänään ottanut 0,5l suomiviinaa, 6 0,33 olutta ja 3 lonkeroa. Juo kuulemma vielä viimeiset 2 lonkeroa ja sanoo että selviää kyllä aamuksi postia jakaan.
Näyttää aika selvältä, voiko muka olla ajokunnossa aamulla?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkee vetää myös vika päivänä pää täyteen? Sen olis pitänyt katkaista se jo eilen ja ottaa tänään loiventavat ja syödä hyvin.
Ei siinä mitään järkeä olekaan. Se on alkoholismia.
Soita poliisit puhalluttamaan se aamulla, niin sillähän se selviää.
Lasten leikkiä tuo vielä. minun mies on juonut jokapäivä monta vuotta putkeen. Viikolla tietysti menee vain "muutama", viikonloppuisin senkin edestä. Ei kärsi kankkusesta.
Älkää kysykö "miksi katsot"!
Postinjakajat on sitkeitä sissejä. Annat vielä kunnon imut, niin saa paineet pois hyvät unet.
Vierailija kirjoitti:
Lasten leikkiä tuo vielä. minun mies on juonut jokapäivä monta vuotta putkeen. Viikolla tietysti menee vain "muutama", viikonloppuisin senkin edestä. Ei kärsi kankkusesta.
Koska vastaus on että juot itsekin ja todennäköisesti miehen rahoilla. Mikäs siinä.
Sanoin miehelleni avioliiton alussa kun kaikki vkl
meni juopotellessa,että koti ei oo kapakka. Sanoin et kumman valitset kodin ja lapset vai juomisen.Ihme hän valikoi meidät.Pistin hänet valinnan eteen,ja juominen loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vastaus on että juot itsekin ja todennäköisesti miehen rahoilla. Mikäs siinä.
Miksi näin luulet? Olen absolutisti.
Hyii yök 🤮🤮 Miksi oot juopon kanssa? Oksettava äijä
Vierailija kirjoitti:
Minä se kerran otin muutaman päivän viinaa ja lopetin aamukolme, koska aamulla piti mennä kuuteen töihin. Iltapäivä yhdeltä puhalluttivat - ja hönkäisin 1.55 promillea. Paljonkohan olisi ollut aamulukema? Ruoat tuli tehtyä ja vieläpä ihan oikean päivänkin vielä.
Ketkä puhalluttivat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkee vetää myös vika päivänä pää täyteen? Sen olis pitänyt katkaista se jo eilen ja ottaa tänään loiventavat ja syödä hyvin.
Ei se pysty lopettamaan, on niin hyvvee.
Vierailija kirjoitti:
Oma ongelmansa! Miksi naiset ottavat vastuuta miestensä ongelmista? Siinähän ajaa ja kantaa seuraukset. Ihan oma valinta.
Vaimous velvoittaa akkaa.
Ajaako siis autolla? Voitsiko lähteä kuskiksi ihan vaan varmuuden vuoksi huomisen ajaksi ja jos pitää ottaa loiventavaa niin sekin onnistuisi. Saattaa olla paha olo iltapäivällä muuten.
Selvisikö ukko töhin? Söikö aamulla lasten vanukkaat?
Jotenkin liikuttavaa kun luetellaan tarkalleen mitä on juotu. Kuin teinit ensikännejään kertaamassa.
Älä hyvä ihminen holhoa aikuista ihmistä. Elä omaa elämääsi äläkä tuhlaa sitä laskien toisen alkoholiannoksia.
Osta vaikka alkometri niin hän saa itse mitata ja näkee onko työkunnossa. Vai olisiko jo katkon paikka?
tunsin erään postinjakajan, opiskelija samalla. ja nepalilainen- Hän sanoi että hän on pienessä kännissä koko ajan postiakin jakaessa, muutama siideri päällä. Sitten sanoi että kerran bussipysäkillä joku nainen sanoi, että "harrastetaanko seksiä" suostui ja meni panemaan sen luo saunaan. sellaisia ne suomalaiset naiset on.pilanneet hyvän postinjakajan ja tehneet alkoholistiksi
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin liikuttavaa kun luetellaan tarkalleen mitä on juotu. Kuin teinit ensikännejään kertaamassa.
Älä hyvä ihminen holhoa aikuista ihmistä. Elä omaa elämääsi äläkä tuhlaa sitä laskien toisen alkoholiannoksia.
Osta vaikka alkometri niin hän saa itse mitata ja näkee onko työkunnossa. Vai olisiko jo katkon paikka?
Semiammatilaiset, joilla vielä on muita velvotteita, laskevat. Se on lähes tiedettä. Sitten kun ryyppää työt, perheen ja talon, voi lopettaa laskemisen.
Kummasti nuo alkoholistit saa puhuttua itsensä kaikesta kuiville. Keksivät mitä ihmeellisempiä tarinoita ja joihinkin täysin uppoaa selitykset. Kerran tunsin yhden alkoholistin joka syytti vain ja ainoastaan muita siitä kun juo. Levitti perättömiä valheita ja yritti kaikin keinoin pilata toisen elämän.
Ei pitäisi olla temppu eikä mitään jos on harjoitellut juomista.
Siinä kun useamman päivän tinttaa, niin tuntuu ettei mikään nouse päähän ja saattaa jopa muidenkin silmissä vaikuttaa selväpäiseltä. Mutta kyllä se alkoholi puhallustestissä näkyy.