Joko olette varanneet pöydän ABC:ltä kun äitienpäivä lähestyy?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Käytiin Prismasta ostamassa uutta vaatetta päälle. Pestiin autokin samalla kun saatiin siitä bonusta. Odotan innolla mitä kaikkea ne ihanat ABC kokit ovat meitä omistajia varten sinne valmistaneet. Herkullisia lihapullia ainakin. Ihan tässä vesi herahtaa kielelle.
Lapset ovat kasvaneet viime vuodesta niin paljon että saavat aikuisten annokset. Otamme ryhmäkuvan tämän kunniaksi. Ensimmäiset aikuisten annokset. Melkein itkettää kun tajuaa miten aika on kulunut ja lapsista on kasvanut aikuisia. Vielä vähän aikaa ja hekin saavat vihreät bonuskortit. Pikku kullanmurut...
Tässä tiivistys miksen käy siellä.
Ei tarvis olla kade! Ei kaikilla ole mahista hakea uutta päälle pantavaa tai auto pesua juhla päivää varten ja sekin on ok. Kunhan on suunnilleen ehjää ja puhdasta. Jos jollain on mahkut panostaa niin ei se ole muilta pois
Aivan täyttä pilkkaa!
Ne on ihan tavallisia perusperheitä jotka käy vaikkapa juuri apskilla äp lounaalla.
Aivan kelpo evästä sieltä saa, juhlapäivänäkin.
Ne on niitä, jotka uskaltaa elää, eikä esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Käytiin Prismasta ostamassa uutta vaatetta päälle. Pestiin autokin samalla kun saatiin siitä bonusta. Odotan innolla mitä kaikkea ne ihanat ABC kokit ovat meitä omistajia varten sinne valmistaneet. Herkullisia lihapullia ainakin. Ihan tässä vesi herahtaa kielelle.
Lapset ovat kasvaneet viime vuodesta niin paljon että saavat aikuisten annokset. Otamme ryhmäkuvan tämän kunniaksi. Ensimmäiset aikuisten annokset. Melkein itkettää kun tajuaa miten aika on kulunut ja lapsista on kasvanut aikuisia. Vielä vähän aikaa ja hekin saavat vihreät bonuskortit. Pikku kullanmurut...
Tässä tiivistys miksen käy siellä.
Ei tarvis olla kade! Ei kaikilla ole mahista hakea uutta päälle pantavaa tai auto pesua juhla päivää varten ja sekin on ok. Kunhan on suunnilleen ehjää ja puhdasta. Jos jollain on mahkut panostaa niin ei se ole muilta pois
Pelottaa mennä kun muut ovat siellä perheineen ja yhdenmukaisine vaatteineen. Ihmiset ovat siellä kuin yhtä suurta perhettä. Puhuvat bonuksista ja kehuvat miten monessa abc paikassa ovat käyneet syömässä. Minulla ei ole edes bonuskorttia eikä sille tulisikaan mitään kun kulutan niin vähän. Erotun joukosta ja kaikki katsovat minua joko säälien tai vihaisesti. Miksi tuo on täällä. Ei kuulu meidän omistajien joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies vienyt koko perheen jo 10 vuotta ABC:lle äitienpäivänä. Mukava päästä joskus ravintolaan syömään.
Jos olette omistaja-asiakkaita, saatte tietysti vip-kohtelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies vienyt koko perheen jo 10 vuotta ABC:lle äitienpäivänä. Mukava päästä joskus ravintolaan syömään.
Jos olette omistaja-asiakkaita, saatte tietysti vip-kohtelun.
Saamme Omistajan kohtelun. Me omistamme aseman ja työntekijät. Olemme Omistajia ja tiedämme arvomme.
Heräsin viime yönä hymyillen ja katsoin yöpöydällä olevaa vihreää omistaja korttia. Tajusin kuinka etuoikeutettu olen. Saan omistajana maukkaan äitienpäivälounaan mahtavassa ravintolassa ja kaiken kruunaa bonus joka lämmittää minua ja tiliäni. Suutelin vaimoani joka ymmärsi minua. Katsoimme toisiamme silmiin ja kuiskasimme yhtä aikaa. S ryhmä. Nukahdimme toisiimme kietoutuneina kauniiseen ja rauhalliseen uneen.
Vierailija kirjoitti:
ööööö... Mä en tajuu miks jotkut ihmiset käyvät syömässä äitienpäivänä ABCllä. Eihän se oo oikea ravintola. En ymmärrä.
Ööö... mä en tajua miksi joku syö? Ihan sama onko äitienpäivä vai ei.
Me nautimme rosson raastepöydästä
Vierailija kirjoitti:
ööööö... Mä en tajuu miks jotkut ihmiset käyvät syömässä äitienpäivänä ABCllä. Eihän se oo oikea ravintola. En ymmärrä.
Josset tajunnut tämän jutun pointtia, niin älä huoli, et tajua luultavasti monta muutakaan juttua.
Jos uskaltautuisi kioskijäätelölle. Koko viime kesänä ei raaskittu käydä kioskijäätelöllä, on niin kalliita,a
Äidit on kuolleet. Eipä olis rahaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja tähän loppuun Taneli Mäkelän karismalla lausuttu: Miltäs se teidän äitienpäivä näyttää?
Henk. koht. pidän Prismoista. Avaria, vaikkei oo Bavaria(a).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö... mä en tajua miksi joku syö? Ihan sama onko äitienpäivä vai ei.
Öööö... Oletko kretiini? Ei äitienpäivälounas ole muulloin kuin äitienpäivänä?
Ei sieltä tarvi varata pöytää. Sen kuin menee ja istuu mihin tahtoo.
Hyvin on maha täyttynyt ABC-buffetissa.
Teemme itse myös äitienpäiväruoan, joka koostuu ulkomaalaisista elintarvikkeista. Nyt pitää säästää sanoo hallitus ja näin teemme mekin 😆
Vierailija kirjoitti:
Meillä äp-perinteenä Ikea on nääs Famyli card.
Kiitti vinkistä...akka ja tenavat Ikeaan, mää voin venata parkiksella pari timmaa ja vedellä röökiä, sitten vaan köttbollaria lärviin ja äkkiä kotia lämmittään saunaa ja juomaan kaljaa!
Joku saattaa olla matkalla jonnekin äitienpäivänä ja ruokapaikka reitin varrella on abc. Että tuliko tämmöinen mieleen? Jos ap nimittäin sitä naljailee, että juuri abc:llä käydään syömässä äitienpäivänä.
Minulla vanhemmat tekee välillä treffit aikuisten, toisella paikkakunnalla asuvien lastensa kanssa lähimmälle paikkakuntien välillä olevalle abc:lle, jossa sitten syödään yhdessä.
Jäikö teryleenipuvun povitaskuun?