Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tajunnut, että elämäni ei tule koskaan onnelliseksi.

Vierailija
21.04.2025 |

Tämä jatkuva murhe ja huoli vie minut varmaan onneksi ennenaikaisesti hautaan pian. Ei sydämeni tätä kestä. Ei ole ihmiselossa järkeä, jos se on näin hirveää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla on elämässään kivojakin juttuja. Tapahtuu hyviä asioita. Minulla vain pahaa.

Vierailija
2/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla muilla on elämässään kivojakin juttuja. Tapahtuu hyviä asioita. Minulla vain pahaa.

Ja mistähän se johtuu? Sinusta itsestäsikö? Oletko vastuussa omasta elämästäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille tulee kivoja asioita, vaikka eivät tee mitään niiden eteen. Minä olen yrittänyt ja yrittänyt. Ollut muille kiva. Vastavuoroisuutta ei ole.

Vierailija
4/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valisko siellä vai joku muu?

Vierailija
5/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen järkännyt muille vaikka mitä kivaa ja nyt kun minulla on vaikeaa, nämä ihmiset ovat hylänneet minut.

Vierailija
6/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sietämättömän katkeralta ihmiseltä. Kateus ei kaunista ketään.

Vierailija
7/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa sinulle tapahtuu? On meillä muillakin murheita. Sellaista elämää ei olekaan, mihin ei kuuluisi vastoinkäymisiä. 

Vierailija
8/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa sinulle tapahtuu? On meillä muillakin murheita. Sellaista elämää ei olekaan, mihin ei kuuluisi vastoinkäymisiä. 

Lyhyen ajan sisällä kuollut tärkeitä ihmisiä, lemmikki, loppunut työt, sen seurauksena seurani ei kiinnosta, kun ei ole enää varaa järjestöä illanviettoja tai muuta kivaa ohjelmaa.

Vierailija
9/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina vain haluttu hyötyä

Vierailija
10/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen järkännyt muille vaikka mitä kivaa ja nyt kun minulla on vaikeaa, nämä ihmiset ovat hylänneet minut.

Miksi et itsellesi järjestä kivaa? Onni tulee siitä, että tekee mielekkäitä asioita. Ei odota toisten kannattelevan, vaan itse kantaa itsensä. Onni tulee itsestä ja omasta asenteesta. 

Vierailija
11/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itsellesi järjestä kivaa? Onni tulee siitä, että tekee mielekkäitä asioita. Ei odota toisten kannattelevan, vaan itse kantaa itsensä. Onni tulee itsestä ja omasta asenteesta. 

Ei ole enää varaa tehdä mitään. Odotan vain, että tämä loppuisi ja saisin rauhan.

Vierailija
12/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää varaa tehdä mitään. Odotan vain, että tämä loppuisi ja saisin rauhan.

Ja tottakai kaikki on itsestä kiinni, mutta en vain enää jaksa yrittää. Olen yrittänyt liian kauan, eikä mikään muutu. Paha olo ja ahdistus kasvaa päivä päivältä.

Vierailija
13/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken, jos aurinko paistaakin risukasaan ja tulee jopa muutamaksi tunniksi onnen tunne, ja luotto tulevaisuuteen, ei mene kauaakaan, kun taas on paska tuulettimessa.

Osaan kyllä etsiä syitä itsestäni ihan riittävästi, viime vuosien vastoinkäymiset ovat olleet lähinnä huonoa tuuria kasautuen.

Vierailija
14/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyen ajan sisällä kuollut tärkeitä ihmisiä, lemmikki, loppunut työt, sen seurauksena seurani ei kiinnosta, kun ei ole enää varaa järjestöä illanviettoja tai muuta kivaa ohjelmaa.

Lapseni teki itsemurhan, hänen isänsä suri itsensä hengiltä, ainoa lapseni jäi työttömäksi ja minä sairastuin parantumattomaan syöpään. En silti valita vauvapalstalla miten päin persettä elämäni meni. Luuletko että minäkään olen kovin seksikästä seuraa? Ajattelen näin: en ole yksin, koska onhan minulla minut.

Vierailija
15/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muille tulee kivoja asioita, vaikka eivät tee mitään niiden eteen. Minä olen yrittänyt ja yrittänyt. Ollut muille kiva. Vastavuoroisuutta ei ole.

Samaistun tähän, mutta tiedostan, että se johtuu vain siitä, että minusta itsestäni on tullut vanha ja katkera. Ja kun katkeruus ottaa vallan, niin en usko että siitä eroon pääsee. Mut minkäs teet? Hyviä ideoita otetaan vastaan, mutta pelkään etten koskaan pääse irti katkeruudestani. Äiti oli samanlainen ja vihaan sitä ruikutusta. Ja nyt oon itse samanlainen. En usko että tämä tästä pidemmän päälle enää paremmaksi muuttuu.

Vierailija
16/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tottakai kaikki on itses

Onko siis ongelmasi ja paha olosi muiden ihmisten huonosta käytöksestä kiinni? Yritä juhlistaa sitä että olet tunnistanut nyt elämässäsi olevat hyväksikäyttäjät ja pääset heistä eroon. Sulje se ovi äläkä enää avaa sitä.

Vierailija
17/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuolemaan johtava sairaus, on kipuja, olen menettänyt läheisiä ja lemmikkejä, olen työkyvytön. Minulla ei ole lapsia tai puolisoa. Ja siitä huolimatta tunsin tänään onnea kun olin ulkona auringossa kahvimukin kanssa. Onni on hetkissä, ei pysyvä olotila.

Vierailija
18/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma apu, paras apu. Eli nyt vaan suunnittelet itsellesi kivoja juttuja jotka sopivat sun budjettiin. Nautit sitten kun ne toteutuvat oikein kunnolla. Niillä sun kavereillakin voi olla huolia mistä sinä et tiedä mitään.