Vanhus ottaa väärin lääkkeitä
Mitä tehdä kun vanhus ei ota oikein lääkkeitä? Joko ei ota ollenkaan tai sitten ottaa tuplana. Lääkkeet tulee valmiiksi jaettuna apteekista.
Kotihoidon ei kuulemma tartte tulla koska hän osaa kyllä ottaa lääkkeet oikein. Apteekin vika kun ne on väärin.
Kommentit (47)
Minun omaisellani käy nykyään kotihoito 4 kertaa päivässä.
Alkaa olla silti melko rankkaa, kun hän on jo sekava, kuvittelee asioita ja soittaa pahimmillaan monta kertaa päivässä ja aina on joku hätä ja ahdistus päällä. Huutamista saa kuunnella ja haukuttavana saa olla sitten kun hoitaa esim. pyykkejä tai muita asioita, joita kotihoito ei hoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kieltää kotihoidon? Kuten hän on jo sanonut, että ei tarvi tulla.
Älä trollaa. Kotihoito ei jätä tulematta jos asiakas sen yhtäkkiä kieltää. Jos käyntisopimis on voimassa niin ei ne lähörit tulematta jätä.
Äitini itse irtisanoi sopimuksen.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Minun omaisellani käy nykyään kotihoito 4 kertaa päivässä.
Alkaa olla silti melko rankkaa, kun hän on jo sekava, kuvittelee asioita ja soittaa pahimmillaan monta kertaa päivässä ja aina on joku hätä ja ahdistus päällä. Huutamista saa kuunnella ja haukuttavana saa olla sitten kun hoitaa esim. pyykkejä tai muita asioita, joita kotihoito ei hoida.
Laita puhelin äänettömälle. Älä enää hoida asioita.
Mä oon sen kommentoijan kannalla, joka ehdotti, että ottakoon lääkkeensä miten lystää. Liian kauan täällä nykyisin muutenkin vanhukset elää. Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä trollaa. Kotihoito ei jätä tulematta jos asiakas sen yhtäkkiä kieltää. Jos käyntisopimis on voimassa niin ei ne lähörit tulematta jätä.
Totta kai jää tulematta. Jos asiakas ei ota hoitajia sisälle niin sinne ei mennä. Ihan jo turvallisuudenkin vuoksi.
Ihan sulle tiedoksi: kotihoidon työntekijät tulevat käyntikohteille omilla avaimillaan - ihan jo turvallisuudenkin vuoksi. Jos kohteeseen ei mennä eikä tehdä käynyikirjausta, se on heitteillejättö, terv. Lähäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai jää tulematta. Jos asiakas ei ota hoitajia sisälle niin sinne ei mennä. Ihan jo turvallisuudenkin vuoksi.
Ihan sulle tiedoksi: kotihoidon työntekijät tulevat käyntikohteille omilla avaimillaan - ihan jo turvallisuudenkin vuoksi. Jos kohteeseen ei mennä eikä tehdä käynyikirjausta, se on heitteillejättö, terv. Lähäri
Voihan vanhus nuo käynnit itse perua. Kuten täällä jo sanottiin.
Tyyppi on vaaraksi itselleen, kun ei pysty itsestään huolehtimaan.