Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, pitääkö teidän itse säädellä vauhtia lauetaksenne?

Vierailija
21.04.2025 |

5-kymppinen miesystäväni ei koskaan laukea minun ratsastaessani tai ottaessani suihin, vaan vasta ollessaan päälläni tai takanani, jolloin voi itse säädellä paremmin työntöjen tahtia, pituutta ja kulmaa. Toisaalta hyvä, koska ehdin päällä ollessani saada aina orgasmin tai pari, kun mies ei ole minuuttimuna.

N47

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on hyvä. Kummallakin on keinonsa saada O.

M45

Vierailija
2/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on tarve saada työnnellä lantioo eteen ja taakse niin silloin saan tulemaan myös ratsastuksessa tai suihin otossa..jos olen ihan paikallaan niin ei tahdo tulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean vain kun panen itse ja useiten kovaa. Nainen saa hillua päällä vaikka kuin pitkään, mut tuun vasta kun alan itse panna kunnolla. Suuhunkin just noin, mut harvempi antaa sinne panna kunnolla ainakaan syvälle.

Vierailija
4/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli vaikeuksia kestää mitenkään asennosta riippumatta, nykyisin on vähän paremmin kontrollia. Mutta vaimon ratsastuksen katsominen on niin kiihottavaa etten siinä suinkaan ole kestävimmilläni. 

Vierailija
5/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet, pitääkö teidän itse säädellä vauhtia lauetaksenne?"

Ei tarvitse itse säädellä, usein on kinkun äiti säätämässä, jokus iskä.

Vierailija
6/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on orgasmin kannalta tärkeää miehenä, että saan itse säädellä yhdynnän intensiteettiä. Se on hyvä, ettei tässä 5:lla alkavassa iässä ainakaan enää laukea vahingossa reisille. Mutta toisalta fantasiani olisi olla sidottuna käsistä ja jaloista x-asentoon ja pari naista tekisivät minulle mitä haluavat ja haluaisivat saada minut laukeamaan.

Vierailija
7/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä laukean naisen ratsastaessa, ei tarvitse nopeaa tahtia olla, ihan vaan hitaalla nopudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän