Kelan työntekijöiden laiskuus sapettaa
Saavat neljä neroista palkkaa joka on käsittääkseni melkoisen hyväkin jos on tutkinto yliopistolta. Mutta eivät jaksa soittaa oman virastonsa toiselle osastolle ja ottaa selvää olisiko sinne jo tulleet asumistuen liitteet! Tiedonkulku on aivan onnetonta.
Itse saan kolmenumeroista liksaa joten pakko olla heidän asiakkaansa.
Mitähän muuten tarkoittaa lause "jos olet jo toimittanut liitteet Kelaan, sinun ei tarvitse lähettää niitä uudestaan?"
Kommentit (9)
Sun lähettämät liitteet näkyy sun tiedoissa, ei niistä kysellä toisilta osastoilta. Skannauspalvelu (ulkopuolinen) siellä on hidas, siksi pyytävät tiedot ensisijaisesti sähköisesti.
Onhan se 1 000 euroakin neljä neroinen
Kelassa on vielä ahkeria jos vertaa muihin valtion puljuihin.
Miten tämä sinulle ilmenee? Tiedoksi, että ei siellä kukaan päivystä juuri sitä sinun hakemustasi, että milloin tähän tupsahtaa liitteet. Ei välttämättä moneen viikkoon ole kukaan vilkaissutkaan sinun asioitasi. Siellä on "muutama" muukin asiakas.
Mistä sinä tiedät että Kelan työntekijät ovat laiskoja? Luuletko olevasi ainoa asiakas?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä sinulle ilmenee? Tiedoksi, että ei siellä kukaan päivystä juuri sitä sinun hakemustasi, että milloin tähän tupsahtaa liitteet. Ei välttämättä moneen viikkoon ole kukaan vilkaissutkaan sinun asioitasi. Siellä on "muutama" muukin asiakas.
No just näin. Asiakkaina on periaatteessa koko Suomen kansa.
Syyttävän sormen pitäis osua muualle kuin kelaan ja kelaan pitäisi saada lisää resursseja. Esim thl on täysi turhake. Ei tuota yhtään mtn.
Kyllä Kelassa on todella ahkeria työntekijöitä. Olen työskennellyt samoissa tiloissa eri työnantajan palveluksessa, joten olen nähnyt ja kuullut. Vauhti on kova, hallittava tietomäärä älyttömän suuri ja asiakaspalvelussa lentää jakkarat ja jokapäivä joku asiakas huutaa ja uhkailee. Onneksi vartijat on lähellä. Puhelintyössäkin on omat haasteensa. Sitten pitää tehdä vielä ne päätöksetkin. Ja palkka ei todellakaan ala nelosella, hyvä jos kolmosella.
Neljänumeroista siis.