Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä enää voisin tehdä: miehestä

Vierailija
16.03.2007 |

Mulla oli toissapäivänä synttärit. Meillä on ollut rahallisesti todella tiukkaa. Sain synttärilahjaksi sisaruksiltani lahjakortin kampaamoon (arvo80 euroa). Täytyy myöntää, että itsekin hieman petyin, kun sain lahjakortin, olisi sillä rahalla ollut muutakin käyttöä ja sisareni sen tilanteemme tietävätkin...

Siksipä juuri varmaan ostivatkin lahjakortin, että raha menee nyt minuun kun en ole aikoihin voinut itselleni mitään ostaa...

Eniveis, vieraiden lähdettyä mies nosti aivan hirveän metelin! Haukku mut lyttyyn ja käski, että heti lähet lunastaan kortin rahaksi! V...u sä mitään tommosia tarvi! No miehän siitä märsäämään silmät päästä itteni. Soitin sitten sinne kampaamoon ja eihän sitä rahaksi saa. Toisaalta aivan oikein! Kyl minä ja lapsi saadaan ruoka nenän alle. Mies se on joka on rahatilanteemme saanut persiilleen kuitenkin---pelaamalla...

Musta tuntuu enemmän ja enemmän siltä, etten jaksa enää. Ku löytyis pian joku asunto, niin lähtisin! Liioittelenko mielestänne? Onko ero mikään ratkaisu?????

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies se tuollainen on, joka märisee vaimon synttärilahjaksi saamasta lahjakortista eikä huolehdi perheestään! Lähde ja vähän helvetin äkkiä, et todellakaan liiottele.

Vierailija
2/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen saatavansa. Et tosiaankaan kuuntele tuollaista. Sinun oli syntymäpäivä ja -lahja, ei sinun tarvitse potea syyllisyyttä siitä. Useinhan sitä juuri käy niin että rahana lahjaksi saadut päätyvät usein koko perheen yhteiseksi hyödyksi, onko näin käynyt miehesi kohdalla. Käyttääkö hän saamansa " lahjarahat" tai muut " ylimääräiset" teidän kaikkien yhteiseksi hyväksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonasi olisin antanut myös ihan saman lahjan, sinulle nimenomaan lahjakortin jota ei voi muuttaa rahaksi. Se lahja on sinua varten että saat jotain itsellesi nimeomaan. Miehesi kuulostaa sairaalta... todella surullista jos et ole tätä muuten jo tajunnut :(

Vierailija
4/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean kuuloinen mies!!

Kai ymmärrät että tuo on tosi typerää käytöstä ja väärin mieheltäsi. Lapsellista ja kamala!

Hänen kuuluu arvostaa perhettään ja pitää siitä huolta, eikä tuhlata rahojaan tyhmyyksiin ja sitten raivota perheelleen!!

Jos se äijä on tollanen surkimus niin jätä se! Tulette paljon paremmin toimeen lapsen kanssa keskenänne kun ei ole tollaista typerystä riehumassa ja tuhlaamassa!

Vierailija
5/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alennu moiseen.. Ansaitset varmasti parempaa!

Vierailija
6/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mieheni sairas, pelaaminen on vienyt mennessään jo ajat sitten... Täysin minun rahoillani eletään, maksetaan vuokrat, ruuat, lapsen tarvitsemat jutut jne jne, miehellä menee tili samantein. Muutamia laskuja ollaan laitettu suoravelotuksella sen tililtä ettei kaikki menis heti hukkaan. Ja minä en tosiaan saa ostaa itselleni yhtään mitään ilman kauheata huutoa! Koko talven oon kulkenu vanhassa talvitakissa jossa ei enää edes vetskari toimi ja on niin kittana etten tarkene ulkona ku hetken jos on pakkasta vähänkään enemmän :/

ap

Vierailija
7/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa? Niinkö?

Oma on valintasi.

Lähde jos sinusta on siihen! Älä alennu elämään sairaan miehen mielivaltaisen vallan alla!!

Lapsesi ansaitsee parempaa!

Vierailija
8/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin miten voit olla pettynyt. Vaikka kuinka tietäisivät teidän tilanteen, niin kyse on sinun syntymäpäivistä. Eihän se mikään lahja sinulle ole jos antavat rahaa perheen kuluihin. He halusivat että saat jotain itsellesi ja parturissa käynti on kuitenkin sellainen jossa olisi ihan hyvä ainakin silloin tällöin käydä. Enemmän humpuukia olisi ollut jalkahoito.

Toinen on miehesi käytös. Se on sinun lahja ja ihan sinua varten. Se raha ei ole perheeltäsi pois. Minusta on kummallista että edes suostuit soittamaan kampaamoon ja kysymään saatko sen rahana?!?

Muista sitten vaatia oma osasi miehen lahjoista.

Vierailija
9/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit ja löydät sen uuden kämpän ja lähdet huonosta suhteesta. Et ole elatusvelvollinen aikuiselle miehelle. Pärjäät takuulla omillasi paremmin kuin tämänhetkisessä tilanteessasi. Voimia päätöksentekoon ja tsemppiä!

Vierailija
10/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun mjies on alkanut huutamaankin. Ei mun voimat riitä enää ja taitaa se rakkauskin olla enää kiikun kaakun... Pitkään oon ajatellut, että kyllä tää tilanne tästä muuttuu, mut se on mennyt vaan pahemmaksi....

ap

Vierailija:

kanssa? Niinkö?

Oma on valintasi.

Lähde jos sinusta on siihen! Älä alennu elämään sairaan miehen mielivaltaisen vallan alla!!

Lapsesi ansaitsee parempaa!

Vierailija
11/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuule aika pistää tavarat jakoon ja ruveta teidän elämään ihmisarvoista elämää ilman moista taakkaa kannettavananne. Taidat tietää sen itsekin.

Miehesi ei koskaan ota vastuuta teioistaan jos hänen tietään silotellaan ja hänen pelaamisensa mahdollistetaan. Hänen on aika oppia että teoilla on seurauksia. Ja sinä ja lapsesi ansaitsette oman turvallisen elämänne. Tuo mies voi kuulua siihen viikonloppuisän roolissa jos hänestä nyt siihen sitten on.

Pärjäätte varmasti paremmin ja olette onnellisempia ilman häntä.

Vierailija
12/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt ymmärrät, että mies raivosi lahjakortista siksi, että lahjarahat hän olisi voinut pelata, vaan ei kampaamon lahjakorttia! Ja siskosi ymmärtää tämän, uskoisin.

Nyt toimit vielä kun voit: asunnonhankinnassa voi auttaa sossu, tai jos mies uhkaa fyysisesti, niin vaikka turvakotiin sitten alkuun. Kun kerran olet töissä, et ole taloudellisesti ihan tyhjän päällä. Kunhan pääset tuosta suhteesta pois, ihmettelet, miten olen kestänyt sitä. Usko minua, olen ollut hyvin samankaltaisessa tilanteessa, tosin ilman lasta onneksi.

Nyt juuri olet ihan lannistunut. Uskot ehkä, että velvollisuutesi on auttaa peliriippuvaista miestäsi. Ei ole, jos hän ei itse halua auttaa itseään.

Nyt tsemppiä, kyllä se siitä.

Vierailija
13/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sitä tukea mitä tarvitsinkin. Tiedän, että tulemme pärjäämään taloudellisesti lapsen kanssa aivan loistavasti ilman miestä! Joku vain on pitänyt minua tässä suhteessa, rakkaudeksi kai sitä voi sanoa. Viimeaikoina tilanne on vaan kärjistynyt niin paljon, että miehen luonnekin on muuttunut, nykyään vain huutaa :/

Vierailija
14/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät 100% varmasti paremmin yksin ja lasten kanssa, ja saat elämäsi järjestykseen! Itse tein vähän vastaavan ratkaisun muutama vuosi sitten, ja vaikka pelotti taloudellisesti ja muutenkin yksinhuoltajan elämä, niin voin vakuuttaa että elämä on lastenleikkiä verrattuna tuollaisen miehen kanssa elämiseen! Yksi lapsi (jonka rahankulutus on valtavaa ja vastuutonta) vähemmän hoidettavana ja huolehdittavana, oma talous ja riidat poissa. Suosittelen lämpimästi, et tule katumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän