Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on yhden kerran antanut lapselle luunapin

Vierailija
18.09.2008 |

niin voiko saada tuomion pahoinpitelystä? Tilanne oli sellainen, että lapsi löi ja läpsi. Yritin kieltää, katsoa silmiin ja kieltää. Vietiin omaan huoneeseen jäähylle. Yritin halailla ja antaa läheisyyttä. Kaikkea mahdollista kokeilin mutta lapsi vaan löi. Yksi kerta taas kielsin ja kielsin ja lapsi löi. Sitten nippasin, kerran. Sen jälkeen lapsi ei ole kertaakaan yrittänyt lyödä taikka läpsiä.

Kuuluisiko tuo lapsi nyt ottaa minulta huostaan tai minun saada linnatuomio pahoinpitelystä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan tosissasi kysyt niin kehoittaisin sinua miettimaan viela kerran asiaa!!! Jokainen meista on vain ihminen ja erehdyksia sattuu, mutta tarkeintahan on ottaa niista opiksi. Mieti milta itsestasi tuntui tapauksen jalkeen. Toivottavasti selvitit lapsen kanssa asian. Linnatuomiot ja huostaanotot voit unohtaa.

Vierailija
2/2 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tukisti poikaamme niin, että käteen jäi hiuksia. Varsinaisesti tämä ei ollut edes eka kerta, mutta mun rajat se ylitti. Sain miehen ylipuhuttua ottamaan yhteyttä johonkin "miestyöntekijään" tai mitä niitä on, jotka tekevät töitä väkivaltaisesti käyttäytyvien miesten kanssa (ja siinä on laaja skaala, läpsimisestä ja korvapuusteista potkimiseen, hakkaamiseen). Mies otti yhteyden ja kävi monta kertaa tämän työntekijän luona. Käsittääkseni lastensuojeluviranomaiselle ilmoitettiin tapauksesta, mutta se ei johtanut mihinkään, koska mies itse haki apua tilanteeseen ja kyse oli niin "vähäisestä" asiasta.

Lapsen kannaltahan vanhemman rankaiseminen tai sakottaminen harvoin on hirveän hyvä vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi