Kertokaa erikoisista naapureista
Kommentit (8)
Onhan noita riittänyt. Yksi mummo oli "yömummo" joka yöllä saattoi haravoida pihaa, huomasin kun oli parvekkeella tupakalla, touhusi myös talvella pihalla, kaupassa kävi klo 21 jälkeen joskus satuttiin yhtä aikaa kun itse piti jotain pikaiseen hakea. Sitten on ollut niitä jotka laskee montako maitopurkkia ihmiset on sisäkkäin saaneet mahtumaan joo kolme tai neljä on kuulemma liian vähän.
Mäkin oon kerran haravoinu yöllä, aloitin illalla ja jostain syystä oli niin paljon intoa, että tuli hoidettua koko piha kerralla.
Entinen naapurini joi joka päivä alkoholia ja rappukäytävä haisi viinalle.
Hänellä oli aasilainenvaimo joka kävi tunnollisesti töissä kun mies ryyppäsi kotona.
Sääliksi kävi..
The only fears we have to fear is these fears itself.
Minä olen luultavasti se tämän talon outo naapuri.
Säleverhot kiinni, kun on niin valoisa asunto, että silmiä särkee.
Etätöissä, eli kaiken päivää sisällä.
En tunne naapureita, kun ei kiinnosta.
Pitävät kai vampyyrina.
Lestadiolaisperhe. 2-vuotiaskin saa olla yksin ulkona eli käytännössä aika monesti seisoo keskellä tietä. Useamman kerran lapsi viety tieltä sisälle asti ja varoitettu vahnempia, että jotain vielä sattuu ja kehotettu että tuon ikäistä ei päästettäisiin ulos ilman valvontaa. Ei ole ollut vaikutusta, ilmeisesti on Jumalan tahto jos lapsi kuolee ja on niin monta mistä ottaa ettei haittaa vaikka yksi puuttuisikin. Lasu tehty mutta ei ole ainakaan vielä meininki muuttunut.
No yksi on kyllä tyhmä.