Saako Amerikassa oleskella 3 kk jos kumppani asuu siellä?
Lyhyin aina mitä olen ollut on 5 viikkoa ja rajalla ei ollut ongelmia vaikka olin työtön. (Ei kysytty juuri mitään) . Mutta mitä jos haluaisi olla sen max 90 päivää?
Kommentit (5)
Ei saa, siellä on homoilu kielletty kuolemantuomion uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan kannata katsoa USA:n maahatulosivuja. Tokihan mammapalstalta saa paljon luotettavamman tiedon.
No se on 90 päivää mutta olen lukenut juttuja että tuota ei katsota hyvällä ja voidaan jopa käännyttää takaisin.
Kyllä turistivisalla saa olla 90 päivää, en näe ongelmaa. Kun visassa on säännöt niin ne pitää, toki kannattaa seurata mitä Trump keksii rajalle
Toki sun pitää kertoa missä osoitteessa vietät ne 90 päivää ja miksi ja tenttaavat sua mahdollisesti parikin kertaa
Esta on enintään sen 3kk eli 90 päivää. Voi saada myös viisumin mutta sillä ei saa tehdä töitä tai opiskella. Tai näin oli ennen Trumpettia. Nyt ei tiedä onko vai eikö. Riippuu varmaan onko Trumpetilla hyvä päivä vai ei ja onko tullivirkailija maga vai ei.
Ei varmaankaan kannata katsoa USA:n maahatulosivuja. Tokihan mammapalstalta saa paljon luotettavamman tiedon.