Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako Amerikassa oleskella 3 kk jos kumppani asuu siellä?

Vierailija
19.04.2025 |

Lyhyin aina mitä olen ollut on 5 viikkoa ja rajalla ei ollut ongelmia vaikka olin työtön.  (Ei kysytty juuri mitään) . Mutta mitä jos haluaisi olla sen max 90 päivää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan kannata katsoa USA:n maahatulosivuja. Tokihan mammapalstalta saa paljon luotettavamman tiedon.

Vierailija
2/5 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, siellä on homoilu kielletty kuolemantuomion uhalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan kannata katsoa USA:n maahatulosivuja. Tokihan mammapalstalta saa paljon luotettavamman tiedon.

No se on 90 päivää mutta olen lukenut juttuja että tuota ei katsota hyvällä ja voidaan jopa käännyttää takaisin.

Vierailija
4/5 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä turistivisalla saa olla 90 päivää, en näe ongelmaa. Kun visassa on säännöt niin ne pitää, toki kannattaa seurata mitä Trump keksii rajalle

Toki sun pitää kertoa missä osoitteessa vietät ne 90 päivää ja miksi ja tenttaavat sua mahdollisesti parikin kertaa

Vierailija
5/5 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esta on enintään sen 3kk eli 90 päivää. Voi saada myös viisumin mutta sillä ei saa tehdä töitä tai opiskella. Tai näin oli ennen Trumpettia. Nyt ei tiedä onko vai eikö. Riippuu varmaan onko Trumpetilla hyvä päivä vai ei ja onko tullivirkailija maga vai ei.