Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten joku ihminen pystyy syömään tabascoa

Vierailija
19.04.2025 |

Siis toi on niin tosi tulinen?

Miksi osa ihmisistä syö sitäkin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kauan käyttänyt Tabasco Garlic-kastiketta. Muutama tippa pitsan päälle, makkarakeittoon, yksi tippa löysään kananmunaan jne. antaa ruoalle potkua. Olen maistanut niitä stydejä versioita mutta eivät ole minun makuuni. 

Vierailija
22/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo edulliset sriracha-kastikkeet ovat ihan hyvä vaihtoehto kalliille Tabascolle.

Ja jos ei ole tarpeeksi tulta, niin voihan niihin laittaa itse lisää cayennepippuria. Tulee ihan niin tulista kuin haluaa. Ketsupin hinnoilla melkein.

Vierailija
24/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Ei maistu millekkään muulle kun etikalle. Karmeaa paskaa. Onneksi saa myös ihan oikeita chilikastikkeita joissa on myös potkua. Tulee käytettyä jos on oma sato ja soosit lopussa. Tabascolla en kehtaa hyvää ruokaa pilata, etikkaa etikkana. 

Vierailija
25/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, jos se jonkun mielestä on tulista. Itse käytän vain Habanero Tabascoa (tulisempi versio) koska tykkään sen mausta, mutta en viitsi ostaa kovin usein kun sekin on aika mietoa ja on kallista siihen nähden kuinka paljon sitä pitää laittaa että saa tarpeeksi makua.  Tavallinen Tabasco ei maistu minun suussani ollenkaan tuliselle. 

Vierailija
27/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järin tulista ole kyllä. Lähinnä etikkaista. En pidä.

Vierailija
28/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, jos se jonkun mielestä on tulista. Itse käytän vain Habanero Tabascoa (tulisempi versio) koska tykkään sen mausta, mutta en viitsi ostaa kovin usein kun sekin on aika mietoa ja on kallista siihen nähden kuinka paljon sitä pitää laittaa että saa tarpeeksi makua.  Tavallinen Tabasco ei maistu minun suussani ollenkaan tuliselle. 

No osta sitten scorpion tabascoa.

Vierailija
29/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osta sitten scorpion tabascoa.

Ei saa paikallisista kaupoista enkä ala yhtä pulloa erikseen tilaamaan postitse. En ole kokki-ihminen joten en ylipäätään tilaile mitään erikoistuotteita netistä, syömättä ne jää. Jos ei löydy kaupoista niin olen ilman. Mutta kiitos silti vinkistä, kokeilen jos joskus tulee livenä vastaan! 

Vierailija
30/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiboomerille on tulista, kun kalakeittolautaselta löytyy enemmän kuin kaksi maustepippuria.

Vierailija
31/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabasco on hyvettiä.🤤

Vierailija
32/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ei tajua että tabasco on mauste, eikä kastike. 

Vierailija
33/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Texas peteä itellä menee. Hotter soosia joka vielä tavallistakin tulisempaa. Mukavalta maistuu ja kun tottuu poltteluun niin sitä alkaa kaipaamaan.

Texas Pepe on kyllä hyvää ja Poppamiehen lähes kaikki soosit. Mä lutraan chilikastikkeiden kanssa aika paljon. Jos tulee ruokavieraita joudun himmailemaan. 

Kasvatan myös itse chilejä. Ídätyslautalla on tulossa jalapenoja, cayenea, habaneroa ja niitä pieni thaichilejä. Pitäis laittaa ne multiin tänään kun alkavat olla jo isoja. Toivottavasti tulee kuuma kesä.

Vierailija
34/34 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööööööh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä