Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kuinka veljeni on kova kehumaan

Vierailija
19.04.2025 |

Kaikki aina niin hyvin heidän perheellään. Kun meidän ja heidän lapset oli pieniä ja vierailtiin vaikka isovanhempien luona. Kaikki piti mennä heidän perheen pillin mukaan. Ruoka piti olla heille sopivaa, heidän lapset oli aina parempia kuin meidän jne

Nykyään kehuu miten heillä on rahaa ja lapsilla menee niin hyvin ja on töitä. Tää osaltaan johtanut siihen että isovanhemmat pitää heidän perhettään parempana kaikin puolin. Mulla ollut aina huono itsetunto verrattuna heihin, oon verrannut ,meidän elämää heidän elämään. 

Veljeni ruvennut ehdottelemaan isovanhemmille että ovat luvanneet heille kalliita lahjoja lapsilleen. Esim nuorimmaiselle 2-3t lahjan.

Muutenkin ovat ystäviä vain sellaisten kanssa keistä hyötyvät. Meiltä annettiin kaikenlaista heille, painostettiin antamaan lasten arvokkaita leluja jne me ei olla mitään saatu heiltä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähän etäisyyttä. Ei tarvitse tavata, ainakaan usein. Menkää eri aikaan isovanhemmille. Panosta ihmisiin, joiden kanssa on oikeasti hyvä olla.

Itselläni on naapuri tällainen kehuskelija. Haluan pitää puhevälit, olen ratkonut niin että kuuntelen, hymistelen ja ihastelen mukana. En jaa omia asioitani, mutta olen pintapuolisesti ystävällinen.

Vierailija
2/2 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille normaali tapa toimia, vähän osaamista, paljon kerskumista ja pätemistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla