Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea saada henkeä

Vierailija
19.04.2025 |

En siis oo saanu nyt muutamaan vuoteen henkeä kunnolla. Tuntuu et en pysty vetää keuhkoihin ilmaa yhtää ja kuuluu sellai puto ääni kurkusta kokoaja. Liikun paljon oon aina liikkunut ja nyt tänä vuon liikunta on alkanu ottaa vielä pahemmin henkee ku varsinki juostessa en saa vedettyä henkeä keuhkoihi ennen sain. Mun keuhkot ja sydän on tutkittu eikä ollu vikaa niissä yhtää. Tuun myös nykyäö vähä liilaks sen jälkee ku oon liikkunu enne pystyin monta tuntii vaik pelaa jalkapalloa ei ottanu henkee en tullu liilaks eikä tarvinnu mennä istuu et saan happea oon siis 19v ja joo en tupakoi enkä köytä mitää päihteitä mut mistä toi vois johtua?sen lisäks mul on alkanu iha yhtäkkiä hirvee närästys siihenkää ei auta närästys lääkkeet enne mua ei ikin närästyny enkä oo syöny nykyää mitenkää erilailla ku enne. Sori vähä pitkä teksti. Mut kiitos jos osaatte auttaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan psykosomaattista? Eli sjattelet asiaa niin paljon ja aivot huijaa että asia on näin. Tämä on tuttua niille jotka kärsii pahasta ahdistuksesta. Onko elämässä tällä hetkellä paljon kuormitusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla