Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää kokeilla tinderiä?

Vierailija
18.04.2025 |

2 kertaa kokeillut eli toimiiko "kolmas kerta toden sanoo" mutta joo ei yhtään matchia aiemmilla kerroilla. Ja mitä oikein kannattaisi kirjoittaa itsestään profiiliin vai kannattaako kertoa mitään jos on yksinäinen 40v mies, asperger, adhd, masennus jne. tk-eläkkeellä ym. eli lähtöasetelmat ovat jo valmiiksi vähintään haastavat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus komeille miehille. Älä turhaa haaskaa aikaasi. Olen vain rehellinen.

Vierailija
2/7 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitä käyttää. Mutta älä odota mitään niin saatat yllättyä jonain päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata. Olen varmaan sen 10 kertaa tehnyt profiilin sinne ja tulos on aina hirveän ylipainoiset naiset tai jotkut kehitysvammaiset. Ei siinä sinällään mitään, mutta itse en varsinaisesti ole kumpaakaan.

Terveisin Naispelko31

4/7 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin itse tykkään rehellisyydestä jo biossa ja sitten jutulla. Kunhan ei nyt kauhean negatiivisesti itseään mollaa. Sussa on varmasti hyviäkin puolia, kerro niistä. Esimerkiksi mielenkiinnon kohteet. Tsemppiä, se on aika brutaali peli eli kannattaa vähän etäännyttää tunteita siitä ja muistaa että muut ihmiset tai niiden tykkäämiset ei reflektoi sinua.

Vierailija
5/7 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kannata. Olen varmaan sen 10 kertaa tehnyt profiilin sinne ja tulos on aina hirveän ylipainoiset naiset tai jotkut kehitysvammaiset. Ei siinä sinällään mitään, mutta itse en varsinaisesti ole kumpaakaan.

Terveisin Naispelko31

Itsellä tulee kanssa todella ylipainoisia vaikka itse treenattu. Ei tuolla viitsi kauaa olla.

Vierailija
6/7 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko31

Itsellä tulee kanssa todella ylipainoisia vaikka itse treenattu. Ei tuolla viitsi kauaa olla.

Ensimmäisen parin viikon aikana tulee ne mätsit mitä tulee (ylipainoiset ja vammaiset) sitten ei tule enää mitään. Pitää olla joku miesmalli, että tuolla pärjää. jos ei ole IRL supliikki ja jotenkin erottuva persoona niin onnea matkaan vaan.

Terveisin Naispelko31

Vierailija
7/7 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos spe rma ämpäriä etsit niin iha jees, jos et halua maksaa siitä. Mutta oikeaa parisuhdetta ei tuolta löydä. Mt ongelmaisia paljon tinderissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän