Jos alien nyt hyökkäisi nyt kimppuusi, mitä löytyy oikealta puoleltasi millä voisit puolustautua?
Mulla tölkki Pepsi Maxia, taidan olla mennyttä..
Kommentit (57)
Putkirulla. Ehkä sen saisi kompastumaan siihen ja sitten karkuun tai hakemaan parempi ase.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kuulakärkikynää. Hmmm... mitähän noilla voisi tehdä? Heittää?
Kuulakärkikynällä voisi esim. tökätä alienia silmään.
Sitten voiskin sanoa, että otappa malka ensin omasta silmästä....
Kuumemittari, voidetuubi ja 0,33 tuoppi täynnä olutta. En taitaisi pärjätä.
Hyökkää ,onko aikeet pahat vai hyvät kysyy vanhapiika Mynämäeltä?
Oikealla puolella on vain muutama sähkökitara ja -basso. Jos ehtisi niistä jonkin kytkeä vahvistimeen, niin ehkä voisi Väinämöisen lailla soittaa alienin suohon.
Mutta vasemmalla on kaapillinen aseita.
Lapseni. Arvelen, että hoitaisi homman.
Vibraattori ja oikein iso sellainen.
Minä lähtisin mukaan suosiolla jos ne ei minua heti tainuttaisi ,esine oikeassa kädessäni olisi kynä.Siinä elon myskiä keljuttaisi kun minä menisin marssiin ohikulku matkalla ja hän vaan runkkaa trumpin kanssa telluksella.
Tollanen 4 tai 5kg painava iso lasinen purkki/maljakko/taidelasipläjöys (älkää kysykö, tuli anoppilasta, kun anoppi muutti palvelutaloon).
Jos jaksan nostaa sen, niin pahaa jälkeä tuolla saa kyllä aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oikealla puolella on vain muutama sähkökitara ja -basso. Jos ehtisi niistä jonkin kytkeä vahvistimeen, niin ehkä voisi Väinämöisen lailla soittaa alienin suohon.
Mutta vasemmalla on kaapillinen aseita.
Minulla on kolmen metrin päässä sama setti, mutta pitäisi ehtiä yhden pöydän ja yhden penkin ylitse ja lähinnä suoraan eteenpäin. Aseita ei ole, paitsi jossain kaappien kätköissä pari veistä. Seek and Destroy ja Ace of Spades lähtisi lonkalta, Batterya ja Sanitariumia joutuisi ehkä vähän hakemaan.
Annat niille nimmarisi, tietty. Leikin julkkista ja ne lähtee.