Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana tulla mökille kun mökkitalkkari hoitanut hommat ja siivoukset

Vierailija
18.04.2025 |

Ei tarvi stressailla.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse teette mökillä? Etätöitä? Miksi ylipäätään menette mökille? Miksi teillä on mökki?

Saunomme, uimme, retkeilemme, teemme hyvää ruokaa, lepäämme ja nautimme toisistamme.

Miksi meillä on mökki? Aika tyhmä kysymys mielestäni.

Ap

Ei ole tyhmä kysymys. Miksi sinulla on mökki kun nämä asiat  voit tehdä lomakylässä?

Juuri näin. Kun vielä kerroit "ettei tarvitse tressailla"? Miksi se oma mökki?

Ap puhuu itsensä pussiin. Oma mökki on valtava tressin aiheuttaja. Etenkin sellaiselle, joka ei kykene tekemään yhtään mitään remontteja tai hoitotöitä. 

Toki jos on rahaa että ranteita pakottaa, niin voi jaella kaikenlaisille hoito- ja huoltofirmoille. Mutta tressiä ei nekään vähennä. Kaikki aina menee jossain vaiheessa niiden kanssa widuiksi.

Vierailija
42/46 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täällä on 25 astetta lämmintä ja aurinko porottaa.

Ap

Tämä paljasti lopulta, että Ap on trolli. Avaa näitä ketjuja vaikka todellisuutta. Alasti aurinko laiturilla, juuri nyt. VOI luoja miten taas mentiin halpaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse teette mökillä? Etätöitä? Miksi ylipäätään menette mökille? Miksi teillä on mökki?

Saunomme, uimme, retkeilemme, teemme hyvää ruokaa, lepäämme ja nautimme toisistamme.

Miksi meillä on mökki? Aika tyhmä kysymys mielestäni.

Ap

Ei ole tyhmä kysymys. Miksi sinulla on mökki kun nämä asiat  voit tehdä lomakylässä?

Ei ole lomakylässä omaa rauhaa, aivan eri asia kuin oma mökki.

Onhan mökillä kaikenlaista puuhaa, mutta mökkitalkkaria mekin käytimme ja teimme mukavat hommat itse.

Vierailija
44/46 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa ap! Hyvä että työllistät.

(Mikä ihmeen pakkomielle meillä suomalaisilla on ajatella, että itse pitää tehdä kaikki ja jos et tee, olet kyvytön/haluton/laiska/huono ihminen)

Höpsistä. Minä tykkään ihan itse tehdä ne hommat mökillä, ei minulla ole mitään pakkomiellettä vaan tykkään touhuta ihan itse mökillä, se virkistää minua ainakin. 

Vierailija
45/46 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa ap! Hyvä että työllistät.

(Mikä ihmeen pakkomielle meillä suomalaisilla on ajatella, että itse pitää tehdä kaikki ja jos et tee, olet kyvytön/haluton/laiska/huono ihminen)

Höpsistä. Minä tykkään ihan itse tehdä ne hommat mökillä, ei minulla ole mitään pakkomiellettä vaan tykkään touhuta ihan itse mökillä, se virkistää minua ainakin. 

Höpsis itelles. Mä inhoan kaikkia töitä mökillä, mutta tykkään kyllä käydä siellä saunomassa, uimassa ja grillaamassa.

Vierailija
46/46 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porukkaa ootte. Ymmärrän kyllä, että joki käyttää mökkitalkkaria ja joku toinen ei. Pientä kateutta oon haistavinani. 

T. Itse köyhä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän