Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri (joka on viimeksi käynyt 10 vuotta sitten) tulee viikoksi vierailemaan. Kummanko päivärytmiä noudatetaan, isäntäväen vai vieraan?

Vierailija
18.04.2025 |

Kysyn ihan mielenkiinnosta. Kaverini kutsui itsensä kylään luokseni - ja mikä ettei, mukava häntä on tavata kun edellisestä käynnistä on niin pitkä aika. Päivärytmimme vain ovat kovin erilaiset. Itse olen aamuvirkku, kaveri puolestaan illanvirkku. Herään aamulla viideltä ja menen nukkumaan yhdeksän aikana iltaisin. Kaverini heräilee yhden-kahden aikaan iltapäivällä ja menee nukkumaan samoihin aikoihin kuin minä herään.

Kumman päivärytmiä noudatetaan?

Kumman päivärytmiä noudatetaan, isäntäväen vai vieraan?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän miettisin ruokakuastannuksia. Pitääkö sille tehdä aina ruoka ja maksaa se ja se istuu sohvalla odottaen täys palvelua? Veteleekö se kaks kertaa päivässä tunnin suihkuja? Pitääkö sitä kuskata autolla joka paikkaan? 

Vierailija
22/26 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sanot hänelle etukäteen tuosta?  Etkä tee typeriä kyselyjä täällä.

Kyllä hän tietää tapani, että se ei tule hänelle yllätyksenä. En tietenkään vaadi, että hänen pitäisi nousta samaan aikaan kuin minä. Harmittaa vaan se, että jää niin vähän yhteistä aikaa kun nukutaan ja valvotaan eri aikaan.

ap

Onhan teillä 7 tuntia yhteistä aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sille et täys hiljaisuus tulee taloon klo 18:30 ja istun kuulokkeet päässä katsoen lempiohjelmiani,että mene ja lukittaudu sinne vierashuoneeseen. Imuri menee päälle klo 05:05 ja blenderi,pesukone ja radio. Onneksi asumme omakotitalossa. Ja kahvit jauhan kahvimyllyssä ja laulan nuotin vierestä.

Vierailija
24/26 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän miettisin ruokakuastannuksia. Pitääkö sille tehdä aina ruoka ja maksaa se ja se istuu sohvalla odottaen täys palvelua? Veteleekö se kaks kertaa päivässä tunnin suihkuja? Pitääkö sitä kuskata autolla joka paikkaan? 

No niinhän toisella puolella maapalloakin aina tehdään? Ollaan täys vetelyksiä kun on eri unirytmi kuin meillä. Aasian maissa laiskimmat ihmiset. Eivät jaksa neuloa meidän merkkivaatteita 16h/päivä vetelykset. Tämä johtuu vain siitä, että heillä on eri unirytmi kuin Suomessa klo5 herääjillä. Laittasivat rytminsä kuntoon.

Vierailija
25/26 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä menisi minnekään yöksi, jossa herätys lomalla on 5. Hyi h elvetti.

En minäkään, mutta en myöskään kehtaisi mennä kylään nukkumaan päiviksi ja valvomaan yöt. 

Ap:llä ja kaverilla on kyllä aika äärimmäiset rytmit eri ääripäistä. Jokin kompromissi varmaan olisi järkevä. 

Vierailija
26/26 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä menisi minnekään yöksi, jossa herätys lomalla on 5. Hyi h elvetti.

Jos itse heräisin viideltä keittämään aamukahvia, niin kyllä minä antaisin vieraiden nukkua. Tuskin avaajakaan on ketään repimässä ylös samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan