Saammeko tänä vuonna vappu-Satosen?
Pääseekö puolen sivun hakemuksella Kelan pääjohtajaksi?
Kommentit (9)
Se ois upea vappu kun poliitikkoja pyöritettäisi tervassa ja höyhenissä. Sellaista karnevaalitunnelmaa suomi tarvitsee.
Satonen ahmii vapun kunniaksi varmaan muutaman munkin.
Vierailija kirjoitti:
Heippa, oon Arto Kokoomuksesta. Olen tosi hyvä kyykyttämään köyhiä ja leikkaamaan Kelan tukia. Annan mielelläni lisätietoja. Ei kai tarvi muita perusteluja, kun kaverit on äänestämässä. PS. Vastustan poliittisia virkanimityksiä.
Olen Krista demareista. Minut juntataan kuntaliiton johtoon vaikka kukaan kuntaliitossa ei halua minua. Kukaan ei myöskään ymmärrä mitä sanon.
Vappu-Satonen on ikävä tosiasia ja karu kuva perskokkareiden sulle-mulle politiikasta, jossa sitä julkisuudessa vastustetaan, kuten molemmat perskokkareista on tehneet, mutta tosiasiassa kabineteissa kähmitään kavereiden kesken minkä keretään.
Vierailija kirjoitti:
Vappu-Satonen on ikävä tosiasia ja karu kuva perskokkareiden sulle-mulle politiikasta, jossa sitä julkisuudessa vastustetaan, kuten molemmat perskokkareista on tehneet, mutta tosiasiassa kabineteissa kähmitään kavereiden kesken minkä keretään.
Kokoomus antaa korruptiolle kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus antaa korruptiolle kasvot.
Satosen ihraturpa munkinrasvassa ja sokerissa.
Heippa, oon Arto Kokoomuksesta. Olen tosi hyvä kyykyttämään köyhiä ja leikkaamaan Kelan tukia. Annan mielelläni lisätietoja. Ei kai tarvi muita perusteluja, kun kaverit on äänestämässä. PS. Vastustan poliittisia virkanimityksiä.