Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saammeko tänä vuonna vappu-Satosen?

Vierailija
18.04.2025 |

Pääseekö puolen sivun hakemuksella Kelan pääjohtajaksi?

Miten käy Satosen?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, oon Arto Kokoomuksesta. Olen tosi hyvä kyykyttämään köyhiä ja leikkaamaan Kelan tukia. Annan mielelläni lisätietoja. Ei kai tarvi muita perusteluja, kun kaverit on äänestämässä. PS. Vastustan poliittisia virkanimityksiä.

Vierailija
2/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei persut uskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saamme.

Vierailija
4/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois upea vappu kun poliitikkoja pyöritettäisi tervassa ja höyhenissä. Sellaista karnevaalitunnelmaa suomi tarvitsee.

Vierailija
5/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen ahmii vapun kunniaksi varmaan muutaman munkin.

Vierailija
6/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa, oon Arto Kokoomuksesta. Olen tosi hyvä kyykyttämään köyhiä ja leikkaamaan Kelan tukia. Annan mielelläni lisätietoja. Ei kai tarvi muita perusteluja, kun kaverit on äänestämässä. PS. Vastustan poliittisia virkanimityksiä.

Olen Krista demareista. Minut juntataan kuntaliiton johtoon vaikka kukaan kuntaliitossa ei halua minua. Kukaan ei myöskään ymmärrä mitä sanon.

Vierailija
7/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu-Satonen on ikävä tosiasia ja karu kuva perskokkareiden sulle-mulle politiikasta, jossa sitä julkisuudessa vastustetaan, kuten molemmat perskokkareista on tehneet, mutta tosiasiassa kabineteissa kähmitään kavereiden kesken minkä keretään.

Vierailija
8/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu-Satonen on ikävä tosiasia ja karu kuva perskokkareiden sulle-mulle politiikasta, jossa sitä julkisuudessa vastustetaan, kuten molemmat perskokkareista on tehneet, mutta tosiasiassa kabineteissa kähmitään kavereiden kesken minkä keretään.

Kokoomus antaa korruptiolle kasvot.

Vierailija
9/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus antaa korruptiolle kasvot.

Satosen ihraturpa munkinrasvassa ja sokerissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi