Kolmio kuudelle Päivi meinasi kuolla synnytykseen
Kommentit (17)
Eikä meinannut. Suurentelee asiaa että saa lisää seuraajia.
Miksihän tuota synnytystä käynnistettiin noin kauan, vaikka tulehdusarvot nousi? Itse olisin pyytänyt sektion aiemmin. Vai eiköhän Päivi halunnut, vaan yritti viimeiseen asti alateitse synnyttää?
Synnytyksen käynnistykset vaikuttaa kamalalta. Olisi vain odottanut, että synnytys lähtee luonnollisesti käyntiin.
Kertoo viideltä heränneen teholta ja kuitenkin kuudelta oli jo editoinut videon ja tuuttasi sen someen. Ei tainnut olla edes teholla, kunhan keksii draamaa että tilille tulee liikennettä.
Vierailija kirjoitti:
Synnytyksen käynnistykset vaikuttaa kamalalta. Olisi vain odottanut, että synnytys lähtee luonnollisesti käyntiin.
Sehän olis halunnut että jo 2 viikkoa sitten olis käynnistetty.
Vierailija kirjoitti:
Käynnistykset ovat kyllä aika usein täysin turhia ja vaarallisia. Jos ei ala tapahtua niin suoraan sektioon. Pitkittynyt käynnistys johtaa joka tapauksessa sektioon. Itse en ikinä suostuisi käynnistykseen.
Aika rankka reissu, toivottavasti toipuu pian.
No eiköhän hänellä ole niitä lapsia jo ihan tarpeeksi? Käsittääkseni hän on autoton yksinhuoltaja jossain pikkupaikkakunnalla muutenkin ja elävät pikkuisessa vanhassa talossa, joten olisiko jo haastetta elämiseen riittävästi.
Ihmettelen Päivin ja monen muunkin sometyöläisen kohdalla, että kuka haluaa myydä anonymiteetin ja osan yksityisyydestään rahalla Mun on vaikea ymmärtää.
Yksityisyys ja sen tuoma rauha ja vapaus ovat minulle niin arvokkaita, etten myy.
Joskus muinoin julkkismies halusi tutustua, mutten alkanut millensäkään, kun en halua paparazzej ja faneja kuvaamaan.
Ikävä luulla. Päivi on kamala nimi. Ei kai vaan eräs haluttu tappaa sektiossa? Näin jälkikäteen ajateltuna, ei kaukana tuokaan skenaario.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä luulla. Päivi on kamala nimi. Ei kai vaan eräs haluttu tappaa sektiossa? Näin jälkikäteen ajateltuna, ei kaukana tuokaan skenaario.
Päivi on ihan tavallinen, kiva nimi.
Myös minä olin kuolla synnytykseen ja sen jälkeisiin infektioihin,mutta sen sijaan että minua olisi autettu tai olisin saanut hoitovirheistä korvauskia,minut mustamaalattiin ja lapseni otettiin huostaan. Kyllä Suomi on v tun hieno maa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Päivin ja monen muunkin sometyöläisen kohdalla, että kuka haluaa myydä anonymiteetin ja osan yksityisyydestään rahalla Mun on vaikea ymmärtää.
Yksityisyys ja sen tuoma rauha ja vapaus ovat minulle niin arvokkaita, etten myy.
Joskus muinoin julkkismies halusi tutustua, mutten alkanut millensäkään, kun en halua paparazzej ja faneja kuvaamaan.
Joillekin se ei merkkaa mitään, kunhan rahaa tulee.
esim Sieppi olisi varmaan rennompi ja onnellisempi ilman julkisuutta, stressiä ja kireää voiton maksimointia.
Vierailija kirjoitti:
Myös minä olin kuolla synnytykseen ja sen jälkeisiin infektioihin,mutta sen sijaan että minua olisi autettu tai olisin saanut hoitovirheistä korvauskia,minut mustamaalattiin ja lapseni otettiin huostaan. Kyllä Suomi on v tun hieno maa.
Tuota ei usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo viideltä heränneen teholta ja kuitenkin kuudelta oli jo editoinut videon ja tuuttasi sen someen. Ei tainnut olla edes teholla, kunhan keksii draamaa että tilille tulee liikennettä.
Sektion jälkeen viedään aina heräämöön valvottavaksi. Ovat useinmiten teho-osaston kyljessä tai samaa tilaa.
Ikävää, mutta onpahan taas yksi keino lisää saada yleisöä ja rahaa kun antaa asiasta haastatteluja seuraavat vuodet.