Emmaljungan cangaroo
Käyttökokemuksia kaivataan!
kertokaa polussat ja miinukset rehellisesti.
Näitä kuumeillaan :)
Kommentit (6)
Citykopan ominaisuuksista en siis osaa sanoa, mutta rattaisiin olen tosi tyytyväinen. Meillä oli aiemmin kahdet rattaat, Brio Kombit ja Peg-Pérego Pliko P3:set, nyt pärjätään näillä yksillä.
Plussapuolia ovat tarpeeksi isot renkaat, jotta voi kärrätä pidempääkin matkaa mukavasti, tosi kevyet ja mukavat työntää. Kaupoissa tuo kääntyvä etupyörä on ihan ehdottoman hyvä. Menevät kasattuna melko pieneen tilaan, tavarakori on tilavampi kuin osasin odottaakaan. Pidemmällekin työntäjälle riittää jaloille tosi hyvin tilaa (verrattuna esim. meidän nykyisiin tupla-Ceroxeihin).
Miinuksena tosiaan tuo, että työntösuuntaa ei voi vaihtaa, ja kuomu on jotenkin "löysähkö" (taitaa olla Emmaljungien tyyppivika).
epätasaisessa maastossa (hiekkatiellä, mukulakivikadulla) kun se eturengashan ei ilmeisesti ole jousitettu? Eli pomppivatko vaunut kovasti silloin kun reitti ei ole kovin tasainen?
Ite en ole huomannut, että jousituksen puuttumisella on vaikutusta. Meillä ei sii vaunut pompi. Tasaiesti menee kyllä maastossa ja täällä Lahden seudulla noita mukulakiviäkin löytyy, jolloin kaupungillakin kulkee hyvin ketterästi.
Yhden miinuken koppaan nyt oivalsin, kun tyttö ei oikein viihdy ihan makuulla, Jos olisi kantokassi ja ratasosa saisi selkänojaa säädettyä hieman ylöspäin, mutta kopassa ei saa. Itse olen laittanut patjan alle kevyen fleecepeitteen, jolla saan hieman tyttöä ylös. Tämä kuitenkin pieni miinus kokonaisuudessaan todella hyville rattaille.
Eikö City kopassa ole pohjassa sitä tukea jonka saa kiilattua ylös ja näin saa vauvalle istuvamman asennon? Meidän Duo vaunujen kopassa se löytyy.
Hyvin kulkevat tosiaan hiekkatielläkin, täällä päin niitä riittää, eikä tuota etujousituksen puuttumista mielestäni huomaa. Suosittelen kyllä lämpimästi näitä rattaita!
Meillä tyttö täyttää pian neljä kuukautta ja se aika ollaan käytetty kangaroo vaunuja. Meillä on ollut citykoppa käytössä ja puolen vuoden iässä vaihdetaan ratas osaan.
Itse ollaan oltu todella tyytyväisiä hankintaan.
+ kääntyvä etupyörä on todella kätevä kaupungilla ja kaupoissa
+ rattaat ovat ketterät maastossa poluilla ja pururadalla
+ työntöaisan säätö
+ helpot kasata
+ kasattuna vie vähän tilaa tosin miinuksena citykoppa vie tilaa, mutta kohtahan sitä ei enää tarvita
+ ketterät ja silti tukevan oloiset ( helppo työntää ulkona koirankin kanssa )
+ talvella koppa oli suojaisa
Oikeastaan ainoa miinuksena olen pohtinut sitä ettei ratasosaa saa pidetty työntäjään päin. Toisaalta kuten minulle rattaita ostaessa myyjä sanoi että suunittelijat ovat ajatelleet asian niin että lapsi katselee mielummin puoli vuotiaana ympärilleen kuin äitiin. No meidän tytön kohdalla tuo varmasti pitää paikkansa, kun rintarepussakin on oltava kasvot menosuuntaan, joten en ole asiasta enempää stressannut.
Me olemme siis ollet tyytyväisiä ja lämpimästi suosittelen kyseisiä rattaita muillekin.