Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen kiemurat

Vierailija
17.04.2025 |

Kuinka tulkita parisuhteen tilaa?

Olemme naisystäväni kanssa seurustelleet n.puoli vuotta. Molemmilla lapset edellisistä liitoista, minulla jo täysi-ikäinen ja hänellä lapset ei pieniä, mutta tuovat omat haasteensa.

Olenko turhaan huolestunut, kun viimeisen kuukauden naisystäväni on tuntunut stressaantuneelta, haluaa enemmän olla itsekseen, eikä ole osoittanut halua viettää yhdessä aikaa?

Hänellä erosta aikaa jo lähemmäs kuusi vuotta, kun itsellä vähemmän.

Aikaisemmasta/aikaisemmista suhteista ei olla puhuttu, niin olen nyt ajatellut, että onko siellä joku sellainen joka saanut ajattelemaan ja miettimään olenko oikea hänelle, vai oliko kenties edellinen?

Vai johtuuko tämä hiljaiselo kenties hänen uudesta työstään? Työstä olen kysellyt, että millasta on ja millainen työporukka siellä on jne. En kuitenkaan ole saanut muuta vastausta, kuin: ihan mukavaa ja samanlaista, kuin aikaisemminkin

Suhteestamme olen kysynyt, että onko meillä kaikki hyvin, vai onko jotain mistä en tiedä? Vastauksena olen saanut, että suhteessa kaikki hyvin, mutta tarvitsee omaa aikaa

Tiedän, että talven jälkeen itsekullekin tulee ns.kevätväsymys ja kaipaa tilaa ympärilleen. Mutta oma elämä tuntuu vaikealta, kun ei tiedä missä tarkalleen mennään. Nämä on uusia asioita minulle ja toivoisin saavani täältä jotain vinkkiä kuinka edetä/suhtautua

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi