Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle on tullut ryppyjä!!!!!!

Vierailija
15.03.2007 |

No tiedän, kaikillehan niitä tulee eikä sinänsä pitäisi valittaa, koska ikää on jo lähempänä neljää kuin kolmeakymppiä, mutta silti! En ole ikinä ollut mikään ulkonäköneurootikko, olen aina voinut lähteä vaikka meikittä kaupungille ja hiuksiä väkertämättä minne vain, mutta kylläpäs tunsin itseni ikivanhaksi kun kevätauringossa peilistä näkyi silmien alla rypyt...Pakko oli tilittää tämä teille nyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rasvaa ja pakkelia päälle.

Vierailija
2/5 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silee kuin vauvan persaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta 32, mutta mulla on niin kuiva iho, että siinä näkyy rypyt ja juonteet hyvin. Esim. silmien ympärillä on perusilmeellä jonkunlaista rypyn alkua ja nauraessa tulee juonteita ihan kamalasti! Huomasin ne oikeastaan vasta pari kuukautta sitten. Mustien silmäalusten kanssa olen ihan karmaisevan näköinen kirkkaassa valossa ilman meikkiä... Juonteita löytyy myös suun ympäriltä.

Ja ensimmäisen harmaan jouhen nyppäsin etuhiuksistani jo varmasti viisi vuotta sitten, siihen kasvaa aina samaan kohtaan yksi ainoa paksu harmaa hius! Auts auts...

Vierailija
4/5 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin huomasin tosi selvästi ensimmäisen kerran naamastakin, että ei sitä todellakaan enää olla 20v. Mulla ei siis ole mitään vanhenemista vastaan (päinvastoin, en ikinä haluaisi olla enää 20v.) mutta naamasta sen ei välttämättä tarvitsisi kyllä näkyä :-)

Ja sitten tehokkaimmat ja toimivimmat ryppyrasvavinkit kehiin tämänikäiselle, kiitos! ap

Vierailija
5/5 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt kuitenkin huomasin tosi selvästi ensimmäisen kerran naamastakin, että ei sitä todellakaan enää olla 20v. Mulla ei siis ole mitään vanhenemista vastaan (päinvastoin, en ikinä haluaisi olla enää 20v.) mutta naamasta sen ei välttämättä tarvitsisi kyllä näkyä :-)

Ja sitten tehokkaimmat ja toimivimmat ryppyrasvavinkit kehiin tämänikäiselle, kiitos! ap

Ja on niitä noilla nuoremmillakin, ne ei vaan uskalla katsoa peiliin kunnolla ennenkuin ovat meikanneet.