Purran mielestä PS:n ei tarvitse äänestää Arto Satosta kelan johtoon
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011175263.html
Katsotaanpa vaan, niin kyllä äänestävät!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti nöyrtyy persut kun on oikein kunnon korruptiota ja suhmurointia tarjolla jossa hinnan maksaa koko muu suomen kansa.
Meinasitko että joku muu ei saisi samaa palkkaa tästä virasta,voi näitä aivopieruja.Vassarin katkeruus on käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi aika jo valita edes johonkin tehtävään oikein siihen sopiva henkilö. Esim. tähän satunen ei ole se.
Niinpä. Edelliskaudella koko oikeuslaitos naisitettiin täyteen näitä l-koodiyhteensopivalla tukalla olevia viherämmiä ja tulokset on nähty. 🤮🤮🤮🤮
Moi riikka, on hienoa huomata että sinä se et ole kasvanut päivääkään scriptan ajoista, edelleen olet yhtä elegantti. <3
Riikalla on ainakin kaunis tukka verrattuna teihin lesbotukkaisiin viherhoroihin.
Ehkä Satonen saa pensan hinnan laskemaan Kelan johdossa. Olen aivan toiveikas sen suhteen ja luotan perussuomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti nöyrtyy persut kun on oikein kunnon korruptiota ja suhmurointia tarjolla jossa hinnan maksaa koko muu suomen kansa.
Meinasitko että joku muu ei saisi samaa palkkaa tästä virasta,voi näitä aivopieruja.Vassarin katkeruus on käsittämätöntä.
Aivopieruja?
Itse et osaa edes ymmärtää lukemaasi. :' DDDD
"Riikalla on ainakin kaunis tukka verrattuna teihin lesbotukkaisiin viherhoroihin. "
On joo, semmonen roikkuva maantieharmaa liru on ihan pirun kaunis.
Minä olen keski-ikänen mies ja mulla on kauniimmat hiukset kun riikalla, ihan heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi aika jo valita edes johonkin tehtävään oikein siihen sopiva henkilö. Esim. tähän satunen ei ole se.
Niinpä. Edelliskaudella koko oikeuslaitos naisitettiin täyteen näitä l-koodiyhteensopivalla tukalla olevia viherämmiä ja tulokset on nähty. 🤮🤮🤮🤮
Moi riikka, on hienoa huomata että sinä se et ole kasvanut päivääkään scriptan ajoista, edelleen olet yhtä elegantti. <3
Riikalla on ainakin kaunis tukka verrattuna teihin lesbotukkaisiin viherhoroihin.
"Lesbotukkainen"?! Waddadas? Katkeen varmaan nauruun. Toisaalta Riikan tukasta tulee mieleen ahdistunut afgaaninvinttikoira.
Vierailija kirjoitti:
"Riikalla on ainakin kaunis tukka verrattuna teihin lesbotukkaisiin viherhoroihin. "
Minä olen keski-ikänen mies ja mulla on kauniimmat hiukset kun riikalla, ihan heittämällä.
Ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Pitävät Artoa vähän jännityksessä. Mutta kyllä se paikka hänelle annetaan
Kyllä, näin se menee. Leipomo on myös jatkuvassa paistovalmiudessa, kun saavat ilmoituksen niin alkavat hetimiten leipomaan erityisen herkullisia kampawiinereitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu. Suomalainen järjestelmä ei vain toimi niin, että johtavissa tehtävissä olisi asiantuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole!
Aivan varmasti on, minulla on perseeseen asti ulottuvat korkkiruuvikiharat, kuin prinsessa sadusta suoraan!
Jotenkin se vielä onnistuu korostaan mun maskuliinisuutta.
Tasan ei käy nallekarkit, ruman ihmisen ei ehkä kannattais käyttäytyä rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukallako se onkin päässyt ministeriksi ja persujen puoluejohtajaksi? Se selitttääkin ainakin joitain asioita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukallako se onkin päässyt ministeriksi ja persujen puoluejohtajaksi? Se selitttääkin ainakin joit
Riikan meriitit ovat yläpäässä ja teidän viherämmien ainoat meriitit alapäässä! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä hyvä ryhtiliike jos ps eväisi Satosen nimittämisen
Ei taida riittää. Persut voisi kaivella vielä omaa napaa sen verta että muistuisi mieleen edes osa vaalilupauksista. Mm se kun luvattiin ettei köyhiä jätetä.
Kunhan eivät anna "riikalle" asetta
Elleivät aio tosissaan olla äänestämättä, niin tällaiset kannanotot maksavat pinnan tai pari kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Elleivät aio tosissaan olla äänestämättä, niin tällaiset kannanotot maksavat pinnan tai pari kannatusta.
Jos satonen valitaan tämän jälkern, niin vttuilu siitä ei lopu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Pitävät Artoa vähän jännityksessä. Mutta kyllä se paikka hänelle annetaan
Kyllä Artsi osaa👍👍
Kyllä ne bersut siitä vielä pehmenee...