Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku&työtön [lue varaton]...miten saada aika kulumaan?

Vierailija
16.04.2025 |

Olen yksinasuva ja treffisovellukset eivät ole kolahtaneet ja maksavatkin vielä...Harrastukset rupeavat olemaan puisia pitemmän päälle,ja vähät ystävät niin työhön ja perheeseen sidottuja ettei heitä juuri näe. Ulkona kurja istua kun ei ole varaa edes jäätelöön...välillä otan kahvia termoksessa mukaan mutta silti jotain säpinää kaipaisi....puoli vuotta jo kituutellut ja tuntuu että seinät kaatuvat päälle keväästä huolimatta.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palapelit, niitä löytyy edullisesti kirpparilta tai Torista.

Oikeasti jos joku aikuinen reipas mies haluaa ja suostuu elämään palaåelejä kooten tai saippuasarjoja katsoen televiosta niin joku on pahasti pielessä.

Vierailija
62/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei aikuinen ihminen tiedä, mistä on kiinnostunut? Mulla on kokopäivätyö mutta jos ei olisi niin mulla olisi kymmenen kiinnostuksenkohdetta odottamassa. Eikä ne ole mitään kävelyllä käyntiä tai uutisten katsomista, vaikka niitäkin harrastan.

No, ainakaan en ole noin tylsä ihminen, tämä piristi päivääni suuresti.

Valaise vähän mitä voi tehdä ilman tuloja? Anna kun arvaan voi mennä vaikka mökille, puutarhaa hoitaa tai sitten vaikka vaan veneilemään.

Katso nro 54. Paikallishistoriaa, siivousta, marjastusta, kunnon liikuntaa, järjestötoimintaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei aikuinen ihminen tiedä, mistä on kiinnostunut? Mulla on kokopäivätyö mutta jos ei olisi niin mulla olisi kymmenen kiinnostuksenkohdetta odottamassa. Eikä ne ole mitään kävelyllä käyntiä tai uutisten katsomista, vaikka niitäkin harrastan.

Valaise vähän mitä voi tehdä ilman tuloja? Anna kun arvaan voi mennä vaikka mökille, puutarhaa hoitaa tai sitten vaikka vaan veneilemään.

Jep! Olaan oltu jo yli kaksi viikkoa Ruotsissa veneilemässä. Syksyllä kotiin, täällä elämä on halvempaa vs Suomi.

Terveisin

Työttömät

Vierailija
64/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ilmaiset harrastukset? Äläkä ehdota pliis lukemista

Runkkailemalla menee tuntikausia päivässä kuin siivillä. Itsellä nelisen tuntia päivässä.

M55

No siehä ihme runkkari oot :D

Vierailija
65/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan moni kiinnostuksen kohde tyssää rahaan...lankakerän hinnalla saa viikon maidot...saati kansalaidopistojen kurssit.

Öh joo.

- mä haluan tietää mitä asuinalueellani on ollut ennen näitä taloja ja muutenkin tuntea paikallishistoriaa

- haluan liikkua tavoitteellisesti esim. kuntosalilla, en kuitenkaan kilpailla missään 

- opiskella omaa alaani lisää avoimessa yliopistossa 

- siivota kotini

Aika moni noistakin vaatii rahaa ja mitäs kun koti jynssätty? Kutsut naapureitte tenavat sotkemaan että voit aloittaa alusta?

Näköjään kiinnostaa väitellä. No, antaa mennä vaan!

Kenellä on asunto täydellisen siisti jokaista varastonnurkkaa myöten? Mä tarkoitan kunnon järjestystä kuin apteekissa 

Ja tuo siivous oli y

Täällä on varmaan aika monikin kirjoittaa ap:nä...pitäisi olla joku rekistöitymispakko niin saisi jotain tolkkua ketjuihin

Vierailija
66/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuttaa suomesta. Työttömien edelle menee kaikessa muunmaalaiset. Kaikessa. Ihan vakavasti. Pakoon yksinäisyyttä ja työttömyttä.

Miten tämä toteutetaan käytännössä?

Vierailija
67/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen, pidän lapsista huolta, siivoan ja teen muita kotitöitä. Aloitin myös kuntoilun, kotona jumppaaminen ja kävelylenkit eivät maksa mitään. Jos olisi vielä enemmän aikaa lukisin kirjoja. Ystäviä näen yhtä paljon kuin ennenkin, työkavereita en laske ystäviksi.

Vierailija
68/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen köyhän lue työläisen elämä perustuu työntekemiselle. Ilman sitä ei ole mitään. Tyhjyys.

Suomen päättäjien johtava lanka on Arbeit macht frei. 

Vierailija
69/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuttaa suomesta. Työttömien edelle menee kaikessa muunmaalaiset. Kaikessa. Ihan vakavasti. Pakoon yksinäisyyttä ja työttömyttä.

Miten tämä toteutetaan käytännössä?

Siinäpä se. Vaikeeta se onkin kun pitäisi olla melkeen se duuni valmiina. Jonkun verran tarvitsee pesämunaa. 

Vierailija
70/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota naapurille, että voit päivällä ulkoiluttaa hänen koiraansa tai vie joku vanhus kävelylle.

Heti kun naapuri ja vanhus suostuu maksamaan palkkaa työstä.

Vierailija
71/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöt, kirpparilta tarvikkeet löytyy halvalla. Itse just luin kirjaa auringossa joenrannalla. Sehän on luxusta työssäkäyvälle että keskellä päivää ulkoilee. Sain aurinkoa ja näin kurjet muuttamassa. Sitten kotona joogaa ja illalla nettileffa. Hanki lemmikkieläin niin ei ole yksinäistä. Taide tuo sisältöä elämään. Opettele maalaamaan. Vesivärit ja lehtiö ei paljoa maksa. 

Vierailija
72/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ilmaiset harrastukset? Äläkä ehdota pliis lukemista

Runkkailemalla menee tuntikausia päivässä kuin siivillä. Itsellä nelisen tuntia päivässä.

M55

No siehä ihme runkkari oot :D

Niin olenkin :) Kannattaa kokeilla.

Vierailija
73/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on joka päivä myös vapaa-aikaa, samoin viikonloput ja lomat. Jos et noita käytä kymmeneen kiinnostuksen kohteeseesi, et ole niistä oikeasti kiinnostunut. 

Niin käytänkin, mutta lisäaika ei olisi pahitteeksi.

Vierailija
74/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna piparia naapurin sedälle

Vierailija
75/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuslain mukaan kuuluu korvata tulojen menetys. 590 euron työttömyyskorvaus on törkeyden huippu ja pidetty siinä että riittää jaettavaa koko maailmalle. Työikäisenä kaipaa rakentavaa tekemistä ja tarvitsee kunnon tulot.

Vierailija
76/76 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoon hakeen lukemista

Katsoo elokuvia

Kuuntelee musiikkia

Kyllä ajan saa kulumaan jos vaan keksii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi