Tänään ihana päivä kävellä taas....ruokajonoon!
onneksi matka ei ole pitkä ja jonossa on taas max 100 ihmistä ja voi pulista ja pöristä paskoo immeisten kanssa ja pitkäperjainakin on ruokajono ja ensi viikolla herkkuja jaossa pääsiäisen jälkeen, ja uimahallikin auki pääsiäisen
ei vi t u ta niin hirveesti kun on ruokajonossa ystäviä
Kommentit (6)
Suomen lainsäädäntöön pitäisi saada sääntö, että ravitsemusliikkeiden ja kauppojen vanhaksi menevät ruuat ja leivät yms. pitäisi kierrättää, eikä merkitä poistoon. Itse entisenä kaupan työntekijänä kyllä ihmettelen suuresti, että miten päättävissä asemissa olevilla ihmisillä ei herätä mitään tunteita se, että suuri määrä ruokia menee hukkaan...
On hyvä järjestelmä. Itse sain ison satsin kananmunia ym hyvää. Niillä pärjää viikon.
Olen tässä kalastanut siikaa viime päivinä ja eilen sain 28 kpl siikoja. Otin itse 8 ruuaksi ja loput myin 120 eurolla. Olen työtön ja käyn usein kalassa. Viime lauantaina sain 12 kpl siikaa ja sitä ennen 10. Mullaa paljon tuttuja ja naapureita jotka ostaa kalaa. Kalaa olen itsekkin saanut syödä joka toinen päivä vähintään viimeisen 2 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä kalastanut siikaa viime päivinä ja eilen sain 28 kpl siikoja. Otin itse 8 ruuaksi ja loput myin 120 eurolla. Olen työtön ja käyn usein kalassa. Viime lauantaina sain 12 kpl siikaa ja sitä ennen 10. Mullaa paljon tuttuja ja naapureita jotka ostaa kalaa. Kalaa olen itsekkin saanut syödä joka toinen päivä vähintään viimeisen 2 kuukautta.
Hyvä sinulle ja hyvää pääsiäistä!
oli pettymys sain vain 1 lohipatongin ja mätisilliä ja salaattia, ei muuta, yleensä on kyllä kunnolla fileitä ja kanan ja naudanlihaa ja valmisruokia kassi täynnä. plääh onneksi pääsiäisen jälkeen tulee herkkuja paljon!