Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään joka ei vietä lomaa,?

Vierailija
16.04.2025 |

Selvennys

Käy töissä 5 pv viikko, mutta ei pysty lomailemaan.

Töissä myös kirkollispyhinä.

Kuinka harvinaista on?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monia tuttavia, jotka ovat yrittäjiä. Muutamat heistä tekevät 6 pv viikossa 10 - 14 tuntista päivää ja lomaa eivät ole pitäneet vuosiin. Satunnaisia vapaapäiviä muutaman kerran vuodessa pakollisten asioiden hoitamiseksi.

Oikein monia?

En usko, valehtelet

Miksi minä en tunne muita?

Ap

Olen itse yrittäjä, joten tunnen monia kaltaisiani. Minä olen kyllä pystynyt pitämään lomia ja kuten sanoin viestissäni... muutamat heistä...

Miksi minä en tunne yrittäjiä?

Olen yrittäjä.

Pyöritän pikkuliikettä kadun varressa.

Tiedän kyllä naapuriliikkeitä , monet sulkee viimeistään 3 v aloittamisestaan.

Ap

Vierailija
22/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille lomaa pitämättömille viedään kynttilä jouluna, jos huvittaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monia tuttavia, jotka ovat yrittäjiä. Muutamat heistä tekevät 6 pv viikossa 10 - 14 tuntista päivää ja lomaa eivät ole pitäneet vuosiin. Satunnaisia vapaapäiviä muutaman kerran vuodessa pakollisten asioiden hoitamiseksi.

Oikein monia?

En usko, valehtelet

Ap

Olen itse yrittäjä, joten tunnen monia kaltaisiani. Minä olen kyllä pystynyt pitämään lomia ja kuten sanoin viestissäni... muutamat heistä...

Olen yrittäjä.

Ap

Ota se pää pois pensaasta ja verkostoidu. Käy vaikka paikallisen yrittäjäyhdistyksen (Suomen Yrittäjät ry. jäsenjärjestö, Perheyritysten liiton jäsenjärjestö) tapahtumissa tai kokouksissa. Alat silloin tuntea muitakin yrittäjiä. Oma alani on sellainen, jossa ketjutetaan alihankintoja, joten on pakko verkostoitua ja tuntea muita yrittäjiä.

Vierailija
24/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuppaisempia ihmisiä kuin ne, mitkä buukkaa kalenterinsa sellaiseksi ettei ole aikaa edes hengittää ja sitten lyödään se marttyyrin viitta niskaan kuin ei jaksa ja elämä on huonoa ja ne pienetkin vapaat pitää jauhaa pelkistä hommista. - Tullut polteltua siltoja tuollaisiin kun meinaa saada slaakin jo pelkästään siitä vuodatuksesta tulevasta stressistä.

Vierailija
25/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin, osa on yrittäjiä ja osa hoitoalalla. Yhtä työtä tehdään 11 kk ja lomakuukausi ollaan saman alan tuuraajina. Tuttu vakaope on aina heinäkuun kehitysvammaisten kesäleirillä ohjaajana.

Ei tuo mitenkään erityistä ole, ulkomaankauppaa tekevä veljeni on sanonut, että käy ihan riittävästi erilaisilla messuilla jne. pitkin vuotta, ei ole halua lomailla reissaten. Lomansa hän viettää isä apuna rakennushommissa ja saa siitä palkkaa.

Vierailija
26/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokorjaamo yrittäjä nelikymppinen mies, ei perhettä,taitaa nukkuakkin työpaikallaan.

Vierailija
27/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein monia?

En usko, valehtelet

Ap

Olen yrittäjä.

Ap

&nb

En osta sun temu paskaa ylihintaan

Vierailija
28/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap linjoilla

Hienoa että tuntemanne ihmiset nauttivat niin työssäkäynnistä, että lomillakin työ maistuu!

Itselläni ei ole varaa pitää lomaa.Enkä pysty enää aloittamaan alusta uudessa ammatissa.

55-60v vastavalmistunut tuskin kelpaa? En opi koodausta ym suunnittelua.

Vierailija
29/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuppaisempia ihmisiä kuin ne, mitkä buukkaa kalenterinsa sellaiseksi ettei ole aikaa edes hengittää ja sitten lyödään se marttyyrin viitta niskaan kuin ei jaksa ja elämä on huonoa ja ne pienetkin vapaat pitää jauhaa pelkistä hommista. - Tullut polteltua siltoja tuollaisiin kun meinaa saada slaakin jo pelkästään siitä vuodatuksesta tulevasta stressistä.

Voisiko alv veron laskea esim 20 %?

Valitus loppuu heti.

Vierailija
30/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tällaisesta tyypistä joku aika sitten, piti kesälomaa vain 2 viikkoa vuodessa. On jo eläkkeellä. Ennen eläkkeelle jäämistään otti kaikki kertyneet lomansa, melkein vuosi niitä oli kertynyt.

Vierailija
31/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä on ensimmäinen kesäloma. Yleensä teen talven toista työtä ja kesällä kesätyötä, kun työsopimus loppuu yleensä kesäkuun alkuun ja seuraava alkaa elokuun alussa. Nyt on ensimmäistä kertaa työsopimus myös kesälle, joten työnantaja maksaa kesäloman.

Vierailija
32/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisenä ei saa koskaan lomaa.

Vierailija
33/33 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä koskaan lomaa, muutama vapaapäivä kuukaudessa riittää. Samoin mun puoliso tekee näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän