Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienituloisia miehiä kun tykätään haukkua jos haluavat parisuhteen

Vierailija
16.04.2025 |

Niin onko oikeasti esim. 30 t. vuodessa tienaava täysin yhtä surkea tapaus kun työtön tuilla eläjä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummi on parempi ja eksoottisempi. Rohkea oman tiensä kulkija. 

Vierailija
2/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi, jos mies tienaisi vähemmän kuin minä. Hyvin kelpaisi 30t vuodessa tienaava mies. Mies voisi jäädä koti-isäksi pitämään huolen kodista ja lapsista, mä pystyn tarjoamaan perheelle hyvän elämän.

Sit kun löytyisi vielä mies, jonka itsetunto ei murene siitä että nainen on menestyneempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haukkunut kenenkään tuloja.

Vierailija
4/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen työttömiä jotka tehneet lapsia. Muutamakin ollut 20 työtön.

Vierailija
5/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee enemmän kotitöitä eikä ole tuhlaavainen niin tuskin kolmen tonnin tulot ovat ongelma. Toki miehen pitää myös tyytyä vastaavasti naiseen joka ei kelpaisi pinnallisille.

Vierailija
6/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se turhaa hommaa olla töissä 8h ja työmatkat päälle, sitten tulla väsyneenä kotiin ym kiireet ja palkaksi saa räkää nyrkkiin.

Ennemmin ottaisin työttömän miehen, joka esim päivisin hoitaisi kotia, lapsia (4kpl ex liitoista) ja perheen juoksevia asioita ja kun tulen töistä kotiin, mies olisi hyvällä tuulella kun ei ole työstressiä.

N28

Vierailija
7/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisen kannata persaukista miestä valita, erossa jäisi tyhjää käteen kun varakkaalta voi nyhtää edes jotain.

Vierailija
8/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luoman taulukon mukaan homma menee näin:

Tulot                   vaadittava kullin pituus

3k€/kk               22cm

4k€/kk.              20cm

5k€/kk.               18cm

6k€/kk.                18cm

10-15k€/kk.        16cm

Yli 15k€/kk.       Sisin on tärkein/seksi on muutakin kuin penetraatiota/kunhan on vikkelä kieli/ seksi ei oikeastaan ole mulle edes niin tärkeää/whatever mies haluaa

N25 hki   

Vierailija
9/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaanko? Taitaa olla enemmän amerikkalainen ilmiö

Vierailija
10/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no omassa lapsuudessa se meni niin että oltiin pienituloisia, isä oli työttömänä, äiti kävi töissä.

Mutta isä sitten hoiti kauppa-asiat, haki äidin töistä, isä oli tehnyt ruuan valmiiksi viikolla kun äiti tuli töistä, viikonloppuna äiti teki ruuan ja sit yhdessä hoisivat kotityöt.

Tarkoitan että isä teki kotona paljon kun äiti kävi töissä.

Järjestely sopi molemmille kun isän ei kannattanut tiettyjen juttujen takia tehdä töitä enää.

Vierailija
11/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tienaa varmaan just ton 30k€ tänä vuonna johtuen muutenkin suht alhaisista tuloista ja siitä että on puolet vuodesta (aikuis)opintovapaalla. Omat tulot moninkertaiset ja ei haittaa yhtään. Tilanne on jatkunut jo vuosia ja onnellisia ollaan. Mä maksan huomattavasti enemmän kaikesta ja ns ylimääräiset kuten parempaan autoon vaihdon ja matkat kokonaan. Hyvin toimii kun rakkautta ja kunnioitusta on muuten eikä kenenkään itsetunto ole tosta kiinni! 

Vierailija
12/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pummi on parempi ja eksoottisempi. Rohkea oman tiensä kulkija. 

Ei varmasti ole.

Vierailija
13/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa älykkään miehen silloin valinta osuu persaukiseen työttömään, miksi muuten työttömillä olisi luksus autot ja vaatteet jos he eivät olisi neroja.

Vierailija
14/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, somen kauneimmat nuoret naiset eivät ole kaikki naiset. Lopeta oma nirsoilu.

Vierailija
15/15 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on pienituloinen. 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi